Gast Geplaatst: 9 januari 2006 Geplaatst: 9 januari 2006 Het wil mij niet lukken om met de Seca2 kaart naar de Nederlandse zenders te kijken.Krijg wel PMcam op het scherm maar hij geeft aan NOCARD. Wel op het scherm diverse getallen die veranderen. Draai met SS2 kaart,Progdvb,S2emu en PMcam 2.60 Moet ik ook nog iets voor de Mastera downloaden,ik lees daar niets over. De S2 emu heb ik uitgeschakeld en PMcam geaktiveert.Wie weet raad?
cracker12 Geplaatst: 9 januari 2006 Geplaatst: 9 januari 2006 Misschien tevergeefse opmerking, maar ik kwam er ook na veel proberen pas achter dat je de Seca-kaart er op zijn kop in moet doen (chip naar de vloer gericht). Cr.
Gast Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Kaartje omdraaien hielp ook niet,ik ga twijfelen of de Mastera wel kontakt maakt met de PC.Ga vanmiddag eerst een nieuwe serieele kabel halen.FvK
Gast Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Nieuwe kabel en nog niet aan de praat.Blijft Nocard geven>
Gast Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Ik ben nu zover dat ik wel kontakt heb met de Mastera en PMcam. Bij openen PMcam op CanalDigital gezet maar bij de kaart info staat Nagra over Seca.Klopt dit? Bij ATR staat er een reeks getallen en bij serialnumber niets. Ik heb de site van Joshy doorgelezen maar ik kom daar niet verder mee,omdat hij iets andere schermen heeft. Aktieve filters en display live update aangevinkt.maar het beeld blijft zwart. Ook de phoenixmode een keer op 6.0 mhz gezeten dat hielp ook niet. Begin nu een beetje wanhopig te worden na heel veel geklooi.FvK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen