Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het lukt me niet om een irdeto goldcard aan de praat te krijgen met dit systeem. Wie lukt dat wel?

Geplaatst:

Ga het vanavond even proberen voor je.

Dan meld ik het hier even

Geplaatst:

Inderdaad werkt het niet.

Ik heb een piccard (dat is volgens mij het zelfde als een goldcard alleen de elektronische componenten zijn in een andere uitvoering)

Deze kaart geprogrammeerd met satkoos files.

Niets werkt, ook PW niet. Als ik in het cam menu kijk staat er wel TetraCrypt - IRDETO/BETA Card inserted

Ach, toch ouwe koek die goldwavers :-p

Geplaatst:

Even getest.Ik heb met een IrdetoSatkoos file in m'n MM beeld op m'n VHsatreceiver bij Premiere en ORF

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Geplaatst:

Op een Goldkaart....want daar ging t geloof ik om

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Geplaatst:

Na het lezen van de reaktie van mijn voorganger besloot ik het kaartje ook eens op ORF te testen.

Tot mijn verbazing werkte hij daar wel. Echter nadat ik terug zapte naar NL en van daaruit weer naar ORF vertikte hij het weer. Na 1 minuut geduld kreeg ik weer beeld op ORF. Ik besloot om op de PW kanalen ook maar eens geduld te hebben en verdomd ook deze gaf beeld na een tijdje.

Echter de NL kanalen vertikken het.

Na een tijdje komt het blauwe scherm met de tekst Tetracrypt No Access

Nog even ter informatie.

Ik heb deze test gedaan op een Topfield4000PVR.

<small>[ 16-05-2002, 23:28: Bericht gewijzigd door: alanS ]</small>

Geplaatst:

Ah, heren bedankt voor het meetesten. Ik had eergisteravond ook "per ongeluk" beeld op c+ rood. En inderdaad gold is ouwe meuk maar mijn vriendin heeft een nokia 9200 en ik testte eerder altijd haar goldcard op correcte programmering in mijn mm. Echter met de laatste versies lukt dat niet meer terwijl de kaart wel in haar tuner werkt. Overigens, seca op gold werkt perfect. Vind wel jammer dat het nu niet meer werkt want zo kan ik niet even vlot testen of het kaartje wel goed werkt. Ach sjouw tegenwoordig de programmer wel mee. Is ook niet zoveel werk.

Topic kan dicht wat mij betreft.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.