Gast Geplaatst: 16 mei 2002 Geplaatst: 16 mei 2002 Hallo ik heb een Irdeto Allcam 4.7 SE gekocht en nu zou ik toch wel willen weten wat ik er alles mee kan doen. In het MM 9800 menu staat er Irdeto Funcam 5.1 is er al aan geknoeid of staat er altijd Funcam 5.1 ik kan wel kiezen tussen via, ird, etc.. en wat voor cards kan ik er in doen goldcard,s fun, 5in1 op een goldcard? Groeten Stephan
Gast Geplaatst: 16 mei 2002 Geplaatst: 16 mei 2002 dat niemand antwoord is ietsjes raar te kenmerken. oke, je kunt het vertrouwen of op een valide patch terugbrengen... die 5.1 funcam aanduiding heb ik nog nergens over kunnen lezen en weet niet of het een juiste / goede patch is. in de valide fun/freecam kun je 5in1 files gebruiken die dus Ird/Bc/S/Via/N beeld opleveren voor heel wat providers een NIGHTMARE dus. die funfiles vindt je her en der (ik zou bijna zeggen hierboven aan de pagina bij upload-download maar dat is helaas history) effe het subforum "nieuwe links" van een paar dagen doorlezen. Als het een goede patch is (funcam 5.1) laat hij ook in emu=on modus irdeto providers zien zonder kaart... hetgeen zich beperkt tot PW - C+ NL - Stream - ORF, niet gek als begin. Als je die tests en experimenten doorvoerd zonder andere patch erop te zetten weet je metteen of het een REAL modified 4.7 se is.... Zo niet kan ik alleen de KINA of mascetti advieseren. veel fun
Gast Geplaatst: 20 mei 2002 Geplaatst: 20 mei 2002 Hello Basilisk Dat de tuner de Funcam ontdekt . Goed . Maar verschijnt in het menu bij de goodies de decoderingsystemen ?Via/S/B/N/C in lijn ? Brakki
Gast Geplaatst: 28 mei 2002 Geplaatst: 28 mei 2002 Ja er verschijnt alles in het menu van de mm9800s maar waarom werken er geen seca kaarten als ik een goldcard met secainformatie er in doe gaat het alleen met een funcard?
Aanbevolen berichten