skw Geplaatst: 20 januari 2006 Delen Geplaatst: 20 januari 2006 Sorry hoor maar dat zit er niet mooi uit, 5 bochten, een vakman heeft er maar 1 nodig en buigt de andere bochten tot aan het puntstuk. hoe je het ook bekijkt er zijn toch op een halve meter 8 persingen gemaakt die allemaal kunnen lekken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 januari 2006 Delen Geplaatst: 20 januari 2006 Ja, ik heb mijn expansievat ook mooier aangesloten, uit 1 stuk met muurbeugel. Maar het belangrijkste is dat de boel weer werkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 januari 2006 Delen Geplaatst: 28 januari 2006 Ik moet met name Con bedanken (alle andere users trouwens ook) voor al zijn/hun advies. Deze user schijnt een echte verwarmingsexpert te zijn. Ik lees mee in een ander topic wat betreft die verwarmingsput problemen. En of dat expansievat nu wel of niet mooi is aangelegt..? Nou, weet ik niet. Feit is wel dat het hier in deze omgeving de standaard is. En het was sneller gemonteerd dan ik kon kijken. Dat merk ik ook met betrekking tot de aanleg van waterleiding etc. Alles groene gekrimpte leidingen. Niks meer met solderen. Ik heb namelijk een bureau-garage gebouwd op mijn grondstuk afgelopen zomer en mensen, wat ging dat snel. Het hele grondstuk open en die leidingen erin. In één dag klaar. Kreeg vandaag een telefoontje of alles OK was. En of de rekening dan gestuurd kon worden. Want hij verontschuldigde zich dat de radiator kapot gegaan was tijden het verwijderen van de messing fitting. Zodoende bood hij aan de radiator tegen inkoopsprijs te berekenen. Waar zie je dat nog tegenwoordig ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Delen Geplaatst: 31 januari 2006 Bericht verwijderd door svetik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Delen Geplaatst: 31 januari 2006 Arbeidsloon ligt daar een stuk lager dan hier zo te zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Delen Geplaatst: 31 januari 2006 Svetik als ik de bijlage open dan word de pagina wel erg breed,kun je daar iets aan doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Delen Geplaatst: 31 januari 2006 Ik probeer het..heb daar niet zoveel verstand van.. Zo, heb die brede scan eerst even weggenomen..! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 31 januari 2006 Delen Geplaatst: 31 januari 2006 De installateur heet bij het vat zelfs korting gerekend, niet verkeerd. Maar moet je nu nog bijvullen, is het probleem nu opgelost? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Delen Geplaatst: 31 januari 2006 Ja, Con..het probleem is opgelost..zit even met die scan te stoeien zodat het formaat niet de breedte uit elkaar drukt. 1) waterverlies is niet meer aanwezig, kan ik nu al zien op de de "bar" meter..die staat nu al konstant op 1,2 bar. Ik heb de radiatoren 2 x ontlucht en er is ook geen gebubbel meer hoorbaar. 2) De nieuwe radiator op de "kind 2" slaapkamer wordt nu zo heet dat ik er mijn hand er nier meer op kan houden..ook niet onderaan..of links, rechts onder. Voorloop is doorgaans 63° C bij een buitentemp van -14° C (´s nachts) sinds de laatste 10 dagen. Ja het is echt koud hier..maar alle ruimten zijn aangenaam warm. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen