ruff_rider Geplaatst: 22 mei 2002 Geplaatst: 22 mei 2002 Hallo allemaal Ik heb een allcam irdeto module 4.7 se en ik probeerd het tot een freecam te patchen, maar bij het starten van ird106.exe krijg ik een fout melding "error can't open tis file" Wie kan mij ermee helpen? Thanks
Gast Geplaatst: 22 mei 2002 Geplaatst: 22 mei 2002 @ruff_rider, Deze vraag is al meermalen in oudere postings in dit forum beantwoord. In het kort is de gemakkelijkste manier: Alle freeCAM-bestanden naar C:\Windows kopieren. Overtuig je ervan dat in de "ini-file" een verwijzing staat naar de juiste "bin-file". Ird106.exe starten (eventueel vantevoren Windows sluiten en weer starten). Succes, sattaz <small>[ 22-05-2002, 22:50: Bericht gewijzigd door: sattaz ]</small>
ruff_rider Geplaatst: 23 mei 2002 Auteur Geplaatst: 23 mei 2002 Bedankt sattdaz voor je reactie, ik heb dat allemaal geprobeerd maar ik krijg steeds weer dezelfde fout melding. Ik geloof niet dat de module kapot is, wan mijn laptop herkent hem nog en mijn humax ook, alleen als ik nu een kaart erin doet, heb ik geen beeld. Komt het doordat ik hem ready for patch heb gemaakt en geen ird106.exe kon runnen nog? want tot die stap ben ik gebleven. Gaarne advies wat ik kan doen. Thanks
Gast Geplaatst: 24 mei 2002 Geplaatst: 24 mei 2002 @ruff_rider, Je hebt een nieuw topic geopend. Daar heb ik een reactie geplaatst. Groeten, sattaz
Aanbevolen berichten