Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

onlangs heb ik een skystar 2 kaartje gekocht. Nu wil ik dmv cardsharing naar de nederlandse zenders kunnen kijken. Mijn seca kaartje zit in mijn dreambox (Pli diamond) op de computer heb ik progDVb en DVBviewer geinstalleerd.

Mijn vraag is nu welke emulator moet ik op de dreambox gebruiken en welke plugin op de computer.

Op internet heb ik al een aantal zaken gevonden zoals newcamd met wincsc. Maar deze bronnen zijn meestal al een halfjaar oud. Ook krijg ik op de dreambox met newcamd geen beeld. Ik gebruik de mgcamd icm de cardserver van newcamd.

Wie kan mij wat tips geven

Alvast bedankt

Geplaatst:

Newcamd met wcsc welke je noemt,of rdgst met wscs,of gbox op db met progdvb of mytheatre met gbox plugin.

En misschien nog wel wat andere,maar dat weten anderen misschien wel ?

Geplaatst:

Kun je mij uitleggen hoe? Of de config mailen . Ik heb wel een oudere build van wincsc versie 1.20

Ik heb al wat pogingen gedaan , ook met progdvb en pli diamond en newcamd 6.05 in de dreambox.

Geplaatst:

wat is die deskey en Waar kan ik die deskey vinden? ik werk met radegast.

Ik post niet veel, ik lees.

Ik werk met:

Triax 90cm

Dreambox 7020s met 160gb intern HDD.

Dreambox 600PVR met 120gb intern HDD.

Geplaatst:

Max,

Zou je ook nog even je cardserv.cfg kunnen posten, ik probeer hetzelfde voor elkaar te krijgen, vooralsnog zonder succes. Is cardserv.cfg trouwens het enige bestand dat je aan moet passen op de dreambox als je newcamd gebruikt?

Zat

Geplaatst:

Bedankt het werkt in een keer met mijn nexus kaartje!

Ik had dus niet m'n cardserv.cfg in de dreambox aangepast.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen