Gast Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Werken de standaardontvangers van Canal Digitaal ook met de Multytenne, of gaat dat niet lukken???
Gast Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Citaat: Werken de standaardontvangers van Canal Digitaal ook met de Multytenne, of gaat dat niet lukken??? De Philips ontvanger niet.
Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Citaat: Werken de standaardontvangers van Canal Digitaal ook met de Multytenne, of gaat dat niet lukken??? Echt ideaal is dat nooit. Die ontvangers zijn toch vooral bedoeld om naar Astra1 te kijken. Met meer satellieten loop je tegen allerhande beperkingen aan.
Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Juist en daarom wil ik geen door Canaal Digitaal gekastreerde ontvanger.
Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Dat is toch eigenlijk dom van Canal Digitaal? Als ze gewoon ontvangers zouden gebruiken die dat wel kunnen, dan zou je ook kunnen adverteren met BBC en ITV en heb je waarschijnlijk wat meer klanten...
Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Citaat: Dat is toch eigenlijk dom van Canal Digitaal? Als ze gewoon ontvangers zouden gebruiken die dat wel kunnen, dan zou je ook kunnen adverteren met BBC en ITV en heb je waarschijnlijk wat meer klanten... ITV en BBC zijn officieel NIET in Nederland via satelliet te ontvangen!
Gast Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Hallo, is deze schotel ook te gebruiken voor andere satellieten die vlakbij elkaar staan? Alvast Bedankt, Erwin Engbrenghof
Gast Geplaatst: 7 april 2006 Geplaatst: 7 april 2006 Waarschijnlijk zijn de problemen die de Humax Pr-HD1000 heeft met de Multytenne te wijten aan een bug in de software. Nog even wachten op de nieuwe software.
Gast Geplaatst: 7 april 2006 Geplaatst: 7 april 2006 Citaat: is deze schotel ook te gebruiken voor andere satellieten die vlakbij elkaar staan? De afstanden zijn 6,2 - 4,3 - 6 (5,7)in graden. Ik weet geen andere combi van orbit posities die deze afstanden benaderen.
Gast Geplaatst: 7 april 2006 Geplaatst: 7 april 2006 Citaat: Waarschijnlijk zijn de problemen die de Humax Pr-HD1000 heeft met de Multytenne te wijten aan een bug in de software. Nog even wachten op de nieuwe software. Lastige ontvanger hoor... Wat kan een no-name ontvanger dan soms een uitkomst zijn...
Gast Geplaatst: 7 april 2006 Geplaatst: 7 april 2006 Die ontvanger is speciaal bedoeld voor Premiere-kijkers, zoals de CanalDigitaal-goedgekeurde ontvangers speciaal bedoeld zijn voor de Nederlandse paketten. Niet echt ontvangers om vier satellieten mee te pakken.
Gast Geplaatst: 7 april 2006 Geplaatst: 7 april 2006 De software update wordt komende week verwacht. Alles zou dan volgens Humax inorde zijn.
Gast Geplaatst: 7 april 2006 Geplaatst: 7 april 2006 hello iedereen, heb me net een multytenne aangeschaft in combinatie met een golden interstart 8005 CI ik hoop dat dit samen goed zal werken? moet nog tot dinsdag wachten voor het ophangen...
bigm Geplaatst: 20 april 2006 Geplaatst: 20 april 2006 Ik heb er ook een, wat mij opgevallen is, is dat als je hem perfect op de astra africht, dat hotbird net te slcht is, zet je de astra een procent of 2 minder heb je ook perfect ontvangst op de hotbird. verder een perfect dingetje wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Gast Geplaatst: 21 april 2006 Geplaatst: 21 april 2006 Citaat: Ik heb er ook een, wat mij opgevallen is, is dat als je hem perfect op de astra africht, dat hotbird net te slcht is, zet je de astra een procent of 2 minder heb je ook perfect ontvangst op de hotbird. verder een perfect dingetje Wat bedoel je met '2 procent" ?
Aanbevolen berichten