Ga naar inhoud


[Multytenne] test en ervaring


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 530
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Werken de standaardontvangers van Canal Digitaal ook met de Multytenne, of gaat dat niet lukken???


Echt ideaal is dat nooit. Die ontvangers zijn toch vooral bedoeld om naar Astra1 te kijken. Met meer satellieten loop je tegen allerhande beperkingen aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat is toch eigenlijk dom van Canal Digitaal? Als ze gewoon ontvangers zouden gebruiken die dat wel kunnen, dan zou je ook kunnen adverteren met BBC en ITV en heb je waarschijnlijk wat meer klanten...


ITV en BBC zijn officieel NIET in Nederland via satelliet te ontvangen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk zijn de problemen die de Humax Pr-HD1000 heeft met de Multytenne te wijten aan een bug in de software.

Nog even wachten op de nieuwe software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
is deze schotel ook te gebruiken voor andere satellieten die vlakbij elkaar staan?


De afstanden zijn 6,2 - 4,3 - 6 (5,7)in graden. Ik weet geen andere combi van orbit posities die deze afstanden benaderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Waarschijnlijk zijn de problemen die de Humax Pr-HD1000 heeft met de Multytenne te wijten aan een bug in de software.
Nog even wachten op de nieuwe software.


Lastige ontvanger hoor... Wat kan een no-name ontvanger dan soms een uitkomst zijn...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ontvanger is speciaal bedoeld voor Premiere-kijkers, zoals de CanalDigitaal-goedgekeurde ontvangers speciaal bedoeld zijn voor de Nederlandse paketten. Niet echt ontvangers om vier satellieten mee te pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello iedereen,

 

heb me net een multytenne aangeschaft in combinatie met een golden interstart 8005 CI

 

ik hoop dat dit samen goed zal werken?

 

moet nog tot dinsdag wachten voor het ophangen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb er ook een,

wat mij opgevallen is, is dat als je hem perfect op de astra africht, dat hotbird net te slcht is, zet je de astra een procent of 2 minder heb je ook perfect ontvangst op de hotbird. verder een perfect dingetje

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb er ook een,
wat mij opgevallen is, is dat als je hem perfect op de astra africht, dat hotbird net te slcht is, zet je de astra een procent of 2 minder heb je ook perfect ontvangst op de hotbird. verder een perfect dingetje


Wat bedoel je met '2 procent" ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...