Ga naar inhoud


matrix reborn probleem


Gast

Aanbevolen berichten

ik gebruik mijn reborn met firmware 307 met de originele canalcard.leek perfect te werken maar na 5 uur kijken bevriest het beeld en kan de topfield de cam niet meer initialiseren. enige remedie is het opnieuw programmeren van de cam. is hier een oplossing voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
De Matrix Reborn Crypt is vrij instabiel in veel modules/ontvangers, en het is mogelijk dat je module spontaan zijn programmering verliest. Daarom wordt deze software enkel aanbevolen voor echte Matrix Reborn modules.
Dit staat in de database en is ook zo is dus weinig aan te doen.gr

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf met Matrix cams dat ze lijken vast te vriezen op een bepaalde Canal Digitaal zender. Als ik bv een uur na bv Discovery heb gekeken en ik ga zappen naar een andere CD zender dan decodeerd de cam i.c.m. mijn Echostar Dvr-7000 de zender niet meteen. Kan soms wel een paar minuten duren voordat de zender gedecodeerd wordt.Met een X-cam heb ik dit probleem veel minder of helemaal niet.

VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...