Gast Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 Ja ik heb een paar waferprintjes gekocht<BR>+ eeprommetjes ervoor<P>maar ik kom nergens aan pic16f84 weet iemand waar je die kunt halen of is er een vervanging voor. Ik heb oa al bij de ***geen-reclame*** gekeken<P>De groeten CCW<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 juli 2000 Geplaatst: 31 juli 2000 Je kunt ook bij Radio Display terecht<BR>ze zijn alleen schofterig duur 32 piek per stuk of zoiets nou ik denk dat je dan beter een goldkaart kunt kopen voor 50 piek ook bij Radio Display...<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>
Avalon Geplaatst: 31 juli 2000 Geplaatst: 31 juli 2000 HOi <P>De 16f84 zijn er zat alleen men wil er niet voor zoeken hij mag trouwens niet duurder zijn dan 15 gulden even bij rep. centrum of elektronicahouse zoeken. <P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 juli 2000 Geplaatst: 31 juli 2000 bij mij in de buurt zijn ze ong 12 gulden<BR>per setje[niet print].<BR>32 per stuk?????die zijn lijp,hebben dringend<BR>een hersenspoeling nodig.<BR>maar ja ,laat maar weer.<BR>REMCO<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten