MehmetArslan Geplaatst: 11 januari 2006 Geplaatst: 11 januari 2006 Microsoft Outlook 2002 (10.6565.6735) SP3 haalt iedere mail dubbel binnen. Ik moet wel zeggen dat ik onlangs de plaats op de HD voor archive.pst en outlook.pst veranderd heb zodat deze twee bestanden op de D schijf terecht komen. Weet iemand wat er mis gegaan is? Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
lite Geplaatst: 11 januari 2006 Geplaatst: 11 januari 2006 staan er in outlook nu misschien 2 identieke accounts waarvoor beiden de mail wordt binnengehaald? And now for something completely similar
MehmetArslan Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Geplaatst: 11 januari 2006 Citaat: staan er in outlook nu misschien 2 identieke accounts waarvoor beiden de mail wordt binnengehaald? Zo makkelijk was het dus. Die fout had ik gedaan. Bedankt ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen