Gast Geplaatst: 11 januari 2006 Geplaatst: 11 januari 2006 TomTom herkent mijn GPSmuis niet Hardware: -Pocket PC Asus My Pal A620BT -Holux GR-230XX Bleutooth GPS Receiver Mijn PDA herkent de Bleutooth GPS Receiver en geeft mijn exacte lokatie aan en snelheid maar TomTom wil mijn GPS Receiver niet herkennen en geeft aan "No GPS device!" Hoe ik deze ook probeer in te stellen. Als ik mijn GPS opzoek in "Settings" "System" "GPS" wrodt de muis aangeduid met "Holux GR-230" op het pictogram daarboven staat een "?" doorheen en geen vinkje zoals bij HPPDA (deze heb ik niet) die er ook bij staat als optie Hij wordt herkent als "TomTom Wireless GPS" en is verbonden via de "Bluetooth Serial Port Com 6" Volgende instelling heb ik in het TomTom menu al geprobeerd maar werkt niet Change preferences - Show GPS Status - Configure Other Bluetooth GPS (Foto lijkt sprekend op de mijne) Dan Selecteren en aangeven dat hij verbonden is via Serial Port Com6 maar wil hem dus niet herkennen Wie kan mij helpen, alvast hartelijk dank Groet Robo-Sat ps ik gebruik TomTom 5.000 (4890)
theparasol Geplaatst: 11 januari 2006 Geplaatst: 11 januari 2006 Je bent hem vergeten te pairen, dit kan in de bluetooth manager. Standaard pincode is normaliter 0000
Gast Geplaatst: 11 januari 2006 Geplaatst: 11 januari 2006 Klopt helemaal van het pairen Pincode wil ook wel eens 0183 of 01834 zijn. 0000 is idd ook een standaard pincode. Andere ben ik nog niet tegengekomen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen