Ga naar inhoud

Verschil Hotbird 2,3 en 4??

Gast stitoo

Aanbevolen berichten

Citaat:
Dat zou niet mogen, alle HotBirds hangen op dezelfde positie. Heb je voor de zekerheid een handmatige scan gedaan?

Ik heb van Hotbird 2 : Al Magribiyah en van Hotbird 3: 2M

nu probeer ik manueel Kanaal Assadissa maueel de frequentie 12673.00 V - DVB - 27500 3/4 in te stellen; maar hij vindt niets; ik zie wel een signaal;maar bij het scannen vindt hij niets

bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
nu probeer ik manueel Kanaal Assadissa maueel de frequentie 12673.00 V - DVB - 27500 3/4 in te stellen; maar hij vindt niets; ik zie wel een signaal;maar bij het scannen vindt hij niets
Heb je zoek netwerk aan staan op je ontvanger anders krijg je alleen de t.p. die in je s.w. zitten er zijn 5 hotbirds 1.2.3.4.6. ongeveer 1000 kanalen.gr

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Heb je zoek netwerk aan staan op je ontvanger anders krijg je alleen de t.p. die in je s.w. zitten er zijn 5 hotbirds 1.2.3.4.6. ongeveer 1000 kanalen.gr

Sorry, maar dit begrijp ik niet.
Ik heb een humax 5400 en een manual search gedaan op de specifieke frequentie.
Kun je meer uitleg geven over wat je bedoelt?

bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van de humax niet op de hoogte maar meeste ontvangers hebben network zoeken erop zitten.d.w.z. dat alle t.p. s die bij je binnen komen en nog niet in je s.w. zijn opgeslagen erbij gezet worden en ook de bijbehorende kanalen.gr

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een Humax-probleem. Ook ik krijg met mijn Humax F1-FOX via een manual search geen kanalen op 12673 V. De enige oplossing is de kanalen toe te voegen op de PC met een settings editor (bijv. HNFSmart) en deze dan in je ontvanger te laden. Je hebt dan vervolgens gewoon beeld. (Zie ook: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...true#Post908118 )

Groeten van de zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dit is een Humax-probleem. Ook ik krijg met mijn Humax F1-FOX via een manual search geen kanalen op 12673 V. De enige oplossing is de kanalen toe te voegen op de PC met een settings editor (bijv. HNFSmart) en deze dan in je ontvanger te laden. Je hebt dan vervolgens gewoon beeld. (Zie ook: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...true#Post908118 )

Bedankt opzolder
kanalen toegevoegd via PC en alles was OK daarna

ook bedankt aan de anderen voor reactie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen