Gast Geplaatst: 28 mei 2002 Geplaatst: 28 mei 2002 hoi allemaal .ik heb een probleem met de leptop als ik de irdeto module in de pcmcia slot doe loopt hij vast, dan kan ik nieks meer doen .wat is de probleem hier van .ik wil de irdeto module patchen naar freecam 2.o18.ik doe volgens de uitleg van message board.het loopt ook bij andere module vast.alvast bedankt voor de uitle groetjes .
Gast Geplaatst: 28 mei 2002 Geplaatst: 28 mei 2002 een duidelijk niet juist geconfigureerde leiptop. interrupt problemen memory range problemen waardeloos plug and pray je systeem moet wel heel zuivertjes draaien voordat je die pcmcia kunt gebruiken. kijk eens bij het apparaatbeheer naar alle onderdelen en of die uitroeptekens of zelfs rode vraagtekens heeft staan. kijk ook elk onderdeel door op een eventueel konflikt. een com en lpt poort uitschakelen in de BIOS van die Leiptop is meestal al voldoende om bij reboot de konflikten op te lossen... (tijdelijk - naderhand als de patch gelukt is kun je weer rustig die zooi aansmijten in de Bios.) hopelijk lukt het nu.
Aanbevolen berichten