schans14 Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Heeft iemand een idee of digiturk nog educatief te aanschouwen is met de 1.05 op*s of een andere manier? groetjes schans14 Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
usefullaliman Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 ja hoor loopt(nog) als een trein gr, "We ride together, we die together. Bad boys for life." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Beste usefullaliman, Ik heb een Humax 5400 met motor. Maar door de ligging kan ik Türksat op 42° oost niet ontvangen. Daarom ben ik afhankelijk van D**iT**K voor de Turkse kanalen te ontvangen.Door uw antwoord zie ik dat U met d**gT**K ervaring heeft. Als U eventueel met PM mij kunt vertellen wat ik nodig heb om DT te ontvangen. Groetjes Senior X e-mail, senior@pandora.be Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
usefullaliman Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 ja hoor dat il ik wel en dat kan ook hier. je hebt een opos 1. kaart nodig en de file voor digiturk,en update het met de juiste(nieuwe).dat bestandje en het werkt. ik begrijp dat je turkst 42gr oost niet kunt ontvangen? op turksat zijn maar een handje vol zenders vandigiturk ga maar eens naar 7 graden oost(als je die kan pakken) en zul je zien dat je daar de hele digiturk pakket hebt(dacht zo'n 100 zenders) o ja en de files voor digiturk kun je op diverse turkse site's vinden(daar voor krijg je van mij p.m) "We ride together, we die together. Bad boys for life." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Beste usefullaliman, Dank voor Uw snel antwoord. Ik kan 7gr oost wel ontvangen. 42° oost door het bos lukt het niet. Moet ik om o**s kaart ook een programmer hebben? iets anders niet heb ik begrepen. Groetjes Senior X Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MehmetArslan Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Ja voor de kaart te programeren heb je een programmer nodig die Phoenix 3.5Mhz ondersteund. Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Beste Satwolf Nog een vraag. Of ook een cam nodig zal zijn en welke? Groetjes Senior X Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MehmetArslan Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Dat hangt er vanaf of je een ontvanger hebt met ingebouwd cryptoworks CI. Zoniet heb je een cam nodig. Cryptoworks , X-Cam of een Free-X-Tv cam voldoet. Ps: Je bent ook uit Belgisch Limburg Stuur een PM en mischien kunnen we afspreken. ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raptorsat Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 hoi, Ik heb alles in huis om digt te kijken. Is er veel te zien daar.Engelstalige filmkanalen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satmania Geplaatst: 15 januari 2006 Delen Geplaatst: 15 januari 2006 digiturk heeft vele film en sportzenders. deze worden naast turks ook in originele taal uitgezonden, waaronder engels. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
don traffico Geplaatst: 17 januari 2006 Delen Geplaatst: 17 januari 2006 is een matrix cam ook voldoende Dreambox 800 HD Triax110 draaibaar 68.5 E t/m 58 W + MTI Highline 0,2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satmania Geplaatst: 18 januari 2006 Delen Geplaatst: 18 januari 2006 nee. helaas. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
usefullaliman Geplaatst: 18 januari 2006 Delen Geplaatst: 18 januari 2006 Citaat: is een matrix cam ook voldoende ja wel hoor met een matrix revolution cam met de latste software er op werkt de opos 1.5 kaart wel "We ride together, we die together. Bad boys for life." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satmania Geplaatst: 19 januari 2006 Delen Geplaatst: 19 januari 2006 ja, met opos kaart. alleen cam is niet voldoende. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
usefullaliman Geplaatst: 20 januari 2006 Delen Geplaatst: 20 januari 2006 Citaat: ja, met opos kaart. alleen cam is niet voldoende. lees nou eens goed wat staat er, met opos 1.5 kaart "We ride together, we die together. Bad boys for life." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen