Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn collega heeft zijn Viaccess Rood kaart via de SCT transponder naar v 483 geupdate. Nu wil hij terug naar de Viaccess 1 versie. Ik heb op de site van scm de software en firmware gevonden maar als ik het via mijn laptop doe met de meegeleverde driver voor de pcmcia kaart zegt de loader software ""DVB module initalization error"". De laptop is een P133 met Windows 95. Ook als ik via de laptop mijn MM wil programmeren met de daarbij horende software (gebruikt dezelfde loader) dan verschijnt dezelfe melding. Ik denk dus dat het probleem bij mijn laptop ligt, maar is er ook een transponder waarop je de Viaccess cam weer terug krijgt naar Viaccess 1 ??

Bedankt voor de reacties,

Grt,

Ben

Geplaatst:

Volgens mij gaat dat niet (zo gemakkelijk) meer.

De software die je op de SCM site vind zijn volgens mij de software en de loader om de blackcam aan te passen voor gebruik met viaccess II kaarten.

De enige methode om je red cam terug te zetten is volgens mij de methode openmaken en solderen.

Ook begrijp ik niet zo goed waarom je je redcam terug zou willen zetten. zowel viaccess I als II kaartjes werken erin met de nieuwe software.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.