Willem Geplaatst: 12 januari 2006 Geplaatst: 12 januari 2006 Ik wil graag het spel F1 Manager van ea sport spelen. Mijn pc: p4 2.4 ghz 512 ddr en 64 mb ati radeon videokaart. Het spel loopt direct vast na dat je het logo van ea sports te zien krijgt. Het spel is van 1999 maar het moet toch mogelijk zijn om hem op een Pentium 4 te spelen. Ik heb ook al geprobeerd de compabiliteit te veranderen maar geen resultaat. Wie kan mij helpen. mvg Willem Dreambox 7000S draaibare 78cm Triax schotel. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
Ome Merde Geplaatst: 12 januari 2006 Geplaatst: 12 januari 2006 heeft ie ooit wel gewerkt op dat systeem of betreft het hier een nieuwe installatie ? merDe deze ruimte is te huur
Willem Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Geplaatst: 12 januari 2006 Het gaat om een nieuwe installatie en heb dit spel nog nooit op deze computer werkend gehad. Willem Dreambox 7000S draaibare 78cm Triax schotel. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
Puch Geplaatst: 13 januari 2006 Geplaatst: 13 januari 2006 misschien heeft het spel problemen met win xp. probeer eens op een pc met bv win 2000 iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Willem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Geplaatst: 17 januari 2006 Ik denk ook inderdaad dat hij niet werkt met xp maar heb geen oude pc meer met 98 0f 2000. Ik hoop dat ze weer eens zo,n nieuw spel uitbrengen. Toch bedankt voor de reacties. vg Willem Dreambox 7000S draaibare 78cm Triax schotel. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen