Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

wie kent de escas module?

Ik weet,dat hij een tegenhanger (concurent???) is van de magic module en is ook vrij programeerbaar voor alle coderingen en meer dan één codering in één.Merkwaardig is dat de mm software compatibel is met deze cam module.Merkwaardig is ok dat deze module veel goedkoper is dan de magic module.Men spreekt van 125 euro inclusief programmerkaart.

Ik wil met dat artikel geen wrevel krijgen met de magic module gebruikers,maar meer info over die module is welkom.

Geplaatst:

Ik heb begrepen dat deze module NIET te programmeren is, althans niet door jezelf.

Deze module is op dezelfse chipset gebaseerd (Sidsa) als de Magic Module of de Global cam.

De module is ontwikkeld voor de spaanse zenders (seca en nagra in 1 module).

De nagra boxkey zit er vast ingebakken heb ik begrepen.

We zullen het binnekort wel zien als ze in grote getale vrijkomen.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Il modulo UCAS - Universal CAM è già programmato con firmware proprio

ed è compatibile con il sistema Seca/mediaguard.

Dat ding doet dus alleen maar Seca/mediaguard. Schiet je dus ook niet veel mee op.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vanaf versie 1.4.1.4 kun je het wel zelf proggen en met de nieuwe versie 1.4.1.7 hoef je zelfs niet eens de box key uit te rekenen (box key kun je uitrekenen dmv de serienummer van de cam dec-->hex). Met de solo funkaart file kun je seca en nagra emuleren met autorroll en autoupdate.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.