peterksr Geplaatst: 13 januari 2006 Geplaatst: 13 januari 2006 hallo, kan iemand mij mischien helpen met de instalatie van tom tom op mijn nokia 6600 ik ben de hele middag bezig maar kom er niet uit? Ik heb deze files gekregen om op de sd kaart te zetten maar het loopt niet. gr peter Ps via pm mischien ? 1 maal VU+ DUO +
peterksr Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Geplaatst: 13 januari 2006 heb het voor elkaar gekregen nu alleen nog mijn bluetooth gps ontvanger aan de praat zien te krijgen . gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast Geplaatst: 13 januari 2006 Geplaatst: 13 januari 2006 Ik weet niet of je het al voor elkaar heb gekregen maar je moet in tomtom naar voorkeur instellingen gaan,dan drie velden verder heb je een mogenlijkheid gps status en daar selecteer je een andere gps ontvanger en dan moet hij van zelf contact maken met de gps muis.Let wel op dat je hem niet binnen in huis laat zoeken naar een signaal want die krijg je niet mischien nog bij het raam?Ik zoek meestal pas in de auto of buiten suc6 groeten jordynho
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen