Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je hebt het familie pakket nodig en dat heb je want je kan één ontvangen dus zou Ketnet/Canvas het gewoon moeten doen.

Zelf heb ik een Atsat en een rectaalontvanger en die doen het allebei.

Maar ik denk dat je niet een update bij CD's moet halen maar een HERACTIVATIE.

Bij mij was dit voldoende om Ketnet/Canvas te kunnen kijken.

Groetje en veel suc6

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

• Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Met camd ook geen succes. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk aan de AU = off ligt in de newcs config. De user die beeld heeft is de enige met au = on. Dat heb ik al eerder gehad met Sky. Foutje dus waarschijnlijk met newcs. Kan iemand met newcs 1.13 dit bevestigen? Ik ga het doorgeven.

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Geplaatst:

@Edbe

Is dit een reply op mijn post? Ik heb geen activeringsproblemen. Kaart werkt gewoon. Dit is een newcs-probleem met sid.

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Geplaatst:

Hier is nog steeds geen beeld, kaart is gewoon goed.

Hij doet het immers ook in me andere ontvangers strong 4375 met de aston1.03 en me galaxis seca box.

Ook de andere groene kaart doet het niet in de comwell mc35, maar wel op de andere genoemde ontvangers.

Heb dus op alle kanalen beeld met de strong en galaxis.

Op de comwell ook, buiten ketnet/canvas!!!

Heb top pakket en op andere kaart toppakket+versatel.

Oorzaak lijkt me dat ketnet/canvas iets anders gecodeerd word, dan de andere cds kanalen.

Wat allemaal genoemd word op deze forum, zoals heractivatie, opnieuw inlezen enz, helpt allemaal niet.

Probleem is, dat ik meerdere mensen de comwell mc35 heb aangeraden en dus wil dadelijk natuurlijk ook ketnet/canvas kunnen kijken.

Geplaatst:

Het probleem zit hem dus duidelijk in de software of settings van de desbetreffende ontvangers. Maxplus gooit hem hier gewoon open, terwijl een Pioneer bakje Canvas niet eens inleest. Ga dus geen tijd verspillen aan bellen met C+, activeren, e.d.

Of gewoon geduld hebben, of aan het stoeien gaan met firmwares.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Geplaatst:

hoi volgens mij ben jij diegene waar ik net bij in de winkel ben geweest in W'schoten.

Hij doet het hier nog steeds niet op de SFT 2000.

Ik wacht tot er een update is voor deze ontvanger.

Geplaatst:

jazeker, andere kanalen zoals Giga tv wel zichtbaar, en nogmaals teletekst is ook zichtbaar van canvas.

Het is iets met de coderingen. Nog niet alles receivers kunnen begrijpen wat er meegestuurd wordt, dus hebben ze het waarschijnlijk iets anders gedaan als bij de andere CDS zenders.

Nogmaals, mijn kaartje doet het wel in een andere receiver en daar i Canvas gewoon zichtbaar maar niet in de SFT 2000

Geplaatst:

Hier prima beeld op Ketnet/Canvas, maar nog steeds geen identificatie voor het anamorfe signaal, beetje lastig. Ik hoop dat ze dat snel verhelpen...

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Geplaatst:

hier al enkele dagen perfect beeld van ketnet/canvas.

Max Power

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail

Geplaatst:

Ik ontvang nu helemaal geen publieke zenders meer. Heb net als jij het Toppakket en een Aston 1.03. Waarschijnlijk ligt het aan de oude Aston. Zie ook het forum Betaal TV.

Tuner 1: Clarketech ET10000
Tuner 2: DM800HD se
TV : Samsung UE55JS9000

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.