tellar Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Kan iemand mij vertellen of hij weet wanneer Planet Internet zou moeten gaan beginnen met internetplusbellen? Ik wilde al overstappen naar KPN, maar helaas was ik te laat met opzeggen bij Planet. Ik weet dat ze er "in de loop van 2006" mee gaan komen, maar weet iemand meer? Misschien een insider? ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 Lijkt mij ook niet dat planet met kpn gaat concurreren aangezien planet van kpn is.Er zijn natuurlijk nog wel andere providers en daar zullen beide toch wel mee moeten concurreren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1pm Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 ben zelf ook bij planet(1o jaar was et nog world acces) en best tevreden moet ik zeggen maar de goedkoopste provider is et niet !! en qwa aanbiedingen ja staat et daar op een laag pitje moet ik zeggen , dus dat wordt toch wel overstappen naar een andere provider , denk ik . heb zelf ook al gemaild en gebeld maar van de beloofde afspraken is tot nu nog niks waar gemaakt en ze zullen zichzelf echt niet onder de duiven gaan schieten denk ik. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 Ze zullen toch concurrerend met andere providers moeten blijven anders zullen er toch mensen het besluit gaan nemen om over te stappen op één van die andere providers.Daar bovenop kom ook nog eens regel (als het tenminste doorgaat en dat hoop ik maar)dat je in de toekomst waarschijnlijk niet meer automatisch aan een abonnement vastzit als je vergeten bent na een jaar het abo op te zeggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1pm Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 klopt Joa zo gaat dat alaaf !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grootje Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 Zal nooit meer zo lang duren want op de nieuwe kpn paketten voor internetplusbellen staat ook de naam van planet . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 Welja het is één pot nat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
skw Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 Ik heb zelfs sinds een paar weken internetplusbellen van kpn en ik zou volgens een brief van kpn zelf planet op moeten zeggen, deze week heb planet gemaild dat ik niet meer kon inloggen met mijn gebruikersnaam, later kreeg ik een mail terug dat mijn abbo bij planet was opgezegd (waarschijnlijk door kpn gedaan). Werkt overigens goed met internetplusbellen van kpn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 Was jij(of de kpn) blijkbaar op tijd bij planet met het opzeggen van je abo of maakte dat in dit geval niets uit? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
skw Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 niet naar gekeken, maar ik had zoiets van in het ergste geval moet ik dan nog een jaar lang € 7,- per maand betalen voor planet. Met het maandelijkse bedrag van kpn erbij geteld zou ik dan nog goedkoop uit zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 Ik vraag mij af of dat dan wel kan volgens mij moet toch eerst je lijn vrij worden gegeven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 januari 2006 Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Dat is wel zo maar als ik nu van planet bijvoorbeeld naar xs4all wil overstappen zal ik eerst mijn contract bij planet moeten uitdienen of het moet buiten mijn weten ondertussen veranderd zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
skw Geplaatst: 15 januari 2006 Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Vroeger overgestapt van Het Net naar planet en dat was ook geen probleem, toen was het contract van Het Net ook nog niet afgelopen. Ik kon toen ook zonder problemen gebruik maken van planet en nu ook zo met internetplusbellen, zonder problemen direct gebruik maken van deze dienst. Je krijgt bericht als je aansluiting gereed is voor de dienst die je aangevraagd hebt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 januari 2006 Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Da's mooi dan ga ik mij daar eens verder in verdiepen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 januari 2006 Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Ik heb mij gelijk ook maar opgegeven voor internetplusbellen.Nu maar hopen dat het net zoals bij jou geregeld word Werner. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen