trucker530 Geplaatst: 15 januari 2006 Geplaatst: 15 januari 2006 Hallo Elke keer als ik mijn topfield 4000 opstart dan duurt het wel een kwartier voordat ik weer beeld heb op mijn nederlandse kanalen.Ik gebruik een dragon cam met 3.25 erop als ik in mijn menu kijk dan zie ik vaak dat mijn ontvanger de cam aan het initaliseren is en heb geen nieuwe update nu staat hij weer op 31 12 05 en als ik na een kwartier beeld heb staat ie op 28 02 06 dan heb ik weer goed beeld de hele dag.Als ik dan morgen mijn ontvanger weer aan zet is de update weer tot 31 12 05 wie herkent dit en weet er een oplossing voor. Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 15 januari 2006 Geplaatst: 15 januari 2006 Het ligt denk ik niet aan je dragoncam, want ik heb bovenstaande getest en heb zelf direct beeld. Misschien vindt jouw Topfield dit geen fijne combinatie?
WPW Geplaatst: 15 januari 2006 Geplaatst: 15 januari 2006 Nu heb ik nog geen andere combo gebruikt maar de 4000/trex combi is voor mij perfect, met 3.25 zapt het zelfs nog sneller dan voorheen. Je hebt toevallig toch niet naar opnames gekeken van vorig jaar ? probeer eens het andere CI slot. Het kan een slecht CI contact met de CAM zijn, en als je er een andere CAM erbij gebruikt haal die er dan eens uit. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen