Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 als ik een film met mijn magic cam voorzien van pentacrypt 1.0 software heb opgenomen krijg ik deze niet afgespeeld. er verschijnt steeds een blauw scherm in beeld die zegt dat ik geen recht heb om......etc. iemand dezelfde ervaringen?? of moet ik wat instellen in het cam menu ?? bimmer
gideon Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 Welke software zit er in je Topfield? Met de laatste software zou dit probleem verholpen moeten zijn. gr Gideon
Gast Geplaatst: 7 juni 2002 Geplaatst: 7 juni 2002 ik heb de laatste software van 13 mei er in zitten. ik krijg steeds bij het afspelen "no Acces" te zien. bimmer
gideon Geplaatst: 7 juni 2002 Geplaatst: 7 juni 2002 Ik heb het hier nog even getest. En toch maar weer de laatste versie van Tetra in de Magic gezet.Was dus niet de software in de Topfield.Ook ik maak wel eens een foutje.
Gast Geplaatst: 8 juni 2002 Geplaatst: 8 juni 2002 geef jij nu aan dat je met de tetrasoftware het probleem van "no acces" niet hebt?? zo ja, waar kan ik deze downloaden? ook bij satkinder ?
Aanbevolen berichten