realist Geplaatst: 8 juni 2002 Geplaatst: 8 juni 2002 Ik gebruik al vrij lang de Aston Crypt module V1.03 (met een goldkaart) en zo'n ding koop je meestal zonder dat je daar enige verdere informatie bij krijgt. Toch rijzen bij mij de volgende vragen, wanneer ik serieus in het menu kijk van deze Cam. Mag ik ze hier stellen? Het menu kent 3 opties nl: Consultation, Information en Parameters. 1) Soms kom ik direct in dit menu, maar heel vaak moet ik eerst de ontvanger uit/aan schakelen om in dit menu te komen, terwijl ik daarvoor gewoon beeld heb. Wat is daar de oorzaak van? 2) Bij Consultation krijg ik een aantal providers waarvan sommige op de kaart geactiveerd zijn, maar andere weer niet. Wat maakt nu, dat een provider wel of niet in deze lijst verschijnt? 3)Bij elke provider krijg je een lijst, bijv. "Canal Digitaal" list 0 from 01/01/1990 to 11/11/1983 63 62 61..............50 49 Waar slaat deze lijst nu op en wat betekenen die onderste getallen? 4)Bij Information verschijnt een Unique Address. Wat houdt dit nu precies in? 5) Maturity rating : 0 Opgezocht: Maturity= vervaldag, maar valt hier ook nog meer over te zeggen? Bij Parameters verschijnt: 6) Change Pin code. Zit er nu al een code in, en wat is het nut van een pincode hier? 7)Tenslotte valt mij op dat Lock consultation/ moral level en PPV P op "OFF" staan en ook niet zijn te veranderen. Heeft dit met een pincode te maken? 8) PPV P Wat betekent die laatste P? Eén gek kan meer vragen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden. BVD van de realist. Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Aanbevolen berichten