tiercé /quarté Geplaatst: 15 januari 2006 Geplaatst: 15 januari 2006 ik denk dat mijn philips dsx7071/03A enkel nog te repareren is met een oslink tijdens het flaschen iets gebeurd geen teken van leven meer in het display niets licht op wie kan mij helpen gilbertcoussens@msn.com groeten van T/Q
Loek13 Geplaatst: 15 januari 2006 Geplaatst: 15 januari 2006 Hallo coussens, Geef even aan waar je precies woont. Als je in Zuid-Limburg woont, dan wil ik je wel helpen. Ik hoor het anders wel!!! mvg, Loek13
tiercé /quarté Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Geplaatst: 15 januari 2006 ik woon in west-vlaanderen belgie heb dit vergeten te vermelden maar toch bedankt voor uw reactie is wel wat ver voor jou groeten van T/Q
corvettelover Geplaatst: 15 januari 2006 Geplaatst: 15 januari 2006 Hoi, Bij LEX is er een netwerk van Oslink bezitters, ga daar eens zoeken of er mischien in de buurt iemand woont die je wil helpen. suc6 corvettelover Roll me over babe. -------------------------- DSX6073 Triax 78cm Euromuis_DSX6072_V3.7a motor H-H SG2100 SC-master Phoenix --------------------------
tiercé /quarté Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Geplaatst: 18 januari 2006 hello pestvogel mag ik hem opsturen verder afhandelen via email grv gilbert groeten van T/Q
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen