Gast Geplaatst: 3 mei 2000 Geplaatst: 3 mei 2000 Hoe bouw ik mijn phoenix prog zo om dat ik hem kan schakelen op 3.5 en 6 mhz het is nu een 6 mhz.<BR>MVG RGH<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 mei 2000 Geplaatst: 5 mei 2000 Je moet simpel een schakelaartje plaatsen tussen het 6 mHz kristal,wat er nu in zit,en een 3,5 mHz kristal.<BR>Op die manier kun je heen en weer schakelen tussen beide frequentie's .<BR>Suc6<P>------------------<BR>Edited by André K
Gast Geplaatst: 22 mei 2000 Geplaatst: 22 mei 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Tech:<BR><B>Je moet simpel een schakelaartje plaatsen tussen het 6 mHz kristal,wat er nu in zit,en een 3,5 mHz kristal.<BR>Op die manier kun je heen en weer schakelen tussen beide frequentie's .<BR>Suc6<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>programmer ed.01<BR>en kan nu eeprom programmeren<BR>met greawafercard 120<BR>op 3.5 mhz win98 win2000 zeer snel<P>----------------<BR>janneman<p>[This message has been edited by janneman (edited 22 May 2000).]
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 ik heb ook het probleem van ed.01 die niet kan schakelen mijn vraag is hoe kom je aan een 3.579 crystal mij, is het nog niet gelukt.<BR>en werkt hij dan goed??<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 een 3.57 Mhz kristal kun je in zo goed als iedere electronica zaak kopen, kost een paar gulden, een pootje van ieder kristal in een gaatje van het oprintje, en het andere pootje van elk kristal via een schakelaar naar het 2e print gaatje, werkt prima.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie<P>gup_pie@hotmail.com
Aanbevolen berichten