Gast Geplaatst: 12 augustus 2000 Geplaatst: 12 augustus 2000 hoi<BR>na veel hulp lees en zoek werk was ik zo ver dat ik dacht ik heb het maar dus jammer<BR>ik prog. met jdm de boot.ex verify ok dan sluit ik de phoenix aan op 3.5 mhz en probeer ik de .bin te progr. voor de 24c16 maar dan krijg ik de fout resetting card filed en naar 2xok te drukken verify failed at addres 0000h ik gebruikt ic.prog0.9d <BR>zeer graag hulp al vast bedankt<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 augustus 2000 Geplaatst: 12 augustus 2000 Hoi,<BR>Probeer eens de Eeprom met het programma WinPhoenix te proggen. (Zit volgens mij ergens in download sectie hier) dat werkt bij mij perfect voor zowel Irdeto als Seca. Natuurlijk wel de Phoenix programmer gebruiken.<P>Greetz Roadrunner <P>ps: door dit board goed te lezen kun je ook heel wat te weten komen!!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 augustus 2000 Geplaatst: 12 augustus 2000 bedankt voor de antwoord maar probleem blijft ook met winphonix<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 augustus 2000 Geplaatst: 12 augustus 2000 Probeer eens een andere loader, staat je com poort goed, weet je zeker dat hij op 3,57 Mhz staat. allemaal belangrijke dingen.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie
Gast Geplaatst: 12 augustus 2000 Geplaatst: 12 augustus 2000 LOADER LATE CONTROLEREN IS OK COM PORT IS OK PROBLEEM BLIJFT<BR>GR.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 die zelfde melding krijg ik ook als ik vergeten ben mijn phoenix van 6 Mhz af te zetten, maar ook als ik er geen spanning op heb staan. heb je dat ook al nagekeken ?.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 3,5 0k voeding ok blijf bij resetting card failed<BR>kan het liggen aan bepalde instellingen bij ic-prog???<BR>gr. falonso<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 hoi Falonso<P>Ik heb het zelfde probleem met mijn<BR>Phoenix programmer die ik pas gekocht heb<BR>( heb eigenlijk al spijt van de aankoop )<BR>Ik heb van alles geprobeerd maar het wil de<BR>24c16 maar niet programmeren <BR>Ik heb het geprobeerd met Winphoenix, IcProg09e, en 24c13 allen geen resultaat<BR>Het enige wat nog rest is mijn serieelekabel<BR>inte korten deze had ik erbij besteld <BR>maar is eigenlijk volgens zeggen 1.2m te lang<BR>Geadviseerd wordt een kabel van 20 a 30 cm<P>Grtz<BR>Abbsat<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by sakamoto:<BR><B>hoi Falonso<P>Ik heb het zelfde probleem met mijn<BR>Phoenix programmer die ik pas gekocht heb<BR>( heb eigenlijk al spijt van de aankoop )<BR>Ik heb van alles geprobeerd maar het wil de<BR>24c16 maar niet programmeren <BR>Ik heb het geprobeerd met Winphoenix, IcProg09e, en 24c13 allen geen resultaat<BR>Het enige wat nog rest is mijn serieelekabel<BR>inte korten deze had ik erbij besteld <BR>maar is eigenlijk volgens zeggen 1.2m te lang<BR>Geadviseerd wordt een kabel van 20 a 30 cm<P>Grtz<BR>Abbsat<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Gewoon PICCARD 2.1 gebruiken de bin en de pic zijn beiden te progameren.Je kan de jdm programmer,daarmee ook benaderen en je pic prommetje schrijven veel succes <P><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten