Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Guys,<P><BR>Een vraagje, ik ben helemaal nieuw in de programmer wereld, maar heb een strong seca doos gekocht en wil een beetje hobbyen met programmeren, welke programmer kan ik t beste aanschaffen?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

het verstandigste is om een jdm programmer te kopen en die te gebruiken in combinatie met icprog. dit is het ideeale voor een beginner. maar als je een goldcard heb is het verstandig om ook een phoenix programmer aan te schaffen en die te gebruiken met winphoenix. ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.<BR>laters tito<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

EEN JDM HOE HAAL JE HET IN HET BOLLE HOOFD<BR>HET BOARD STAAT VOL MET VRAGEN OVER DAT DING OMDAT HET NIET WERKT<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Kijk maar ff bij de topic Programmer kopen ?!? Daar kun je misschien ook een iddetje opdoen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Herbies; Je capslock staat nog aan.<P>Komt niet zo vriendelijk over als je dat doet -)))<P>John.<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

JDM werkt toch als een trein, nooit problemen mee, maar omdat niet iedereen er mee om kan gaan, of het zaakje verkeert heeft staan, wil nog niet zeggen dat de jdm niet werkt.<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by herbies:<BR><B>EEN JDM HOE HAAL JE HET IN HET BOLLE HOOFD<BR>HET BOARD STAAT VOL MET VRAGEN OVER DAT DING OMDAT HET NIET WERKT<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>Greetings: Guppie

• 2 weken later...
Geplaatst:

Of je koopt een goldprogrammer die naar mijn idee probleemloos werkt met goldcard, wafercard en SMD of wacht op de Atmel-card Jupiter 1 met programmer Harpune. met meer geheugen?? en lees de ervaringen van de nieuwe gebruikers op deze site <P>------------------<BR>

Geplaatst:

een goldprogrammer kost bijna 200 gulden <BR>een vp2 kost de helft of minder<BR>en werkt perfekt<P>ik had die caps lock bewust aangezet<BR>om het te benadrukken<BR>als je dit board goed leest zal je zien dat de jdm het meest problemen geeft<P>maar ja wie geld over heeft koopt gewoon wat hij zelf wil en dan maar vragen hij doet het niet wat doe ik verkeerd

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.