Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ok, ik zit dus al een tijdje aan te modderen met een JDM: de 24C16 geeft nogal eens problemen ondanks de modificatie lijntje 7 door en pootje 4 <> 7. Kortom de JDM gaat richting stort, een andere proggertje zou dus vrij handig zijn. Nu lijkt mij de VP2 van Ome Willem wel iets of zijn er andere c.q. "betere" waar ik eens naar moet uitkijken ?!?

Geplaatst:

Ik gebruik zelf de vp2 van willem, Waar ik erg tevreden mee ben.<BR>Maar een losse ludipipo&phoenix werkt ook goed.<BR>Groetjes NETPAD.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

mijn jdm werkt zonder modificatie perfect hoor, nooit geen problemen mee, <BR><P>------------------<BR>Greetings: Guppie

Geplaatst:

Ik zou ook voor de vp2 gaan, las dat de nieuwe een 24c16 voetje onboard hebben, das helemaal handig smile.gif Ik heb nog de oudere zonder dat voetje, nooit geen problemen mee gehad. <P>Groeten, Exposure<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Guppie,<P>Kan jij me misschien vertellen welk merk 24C16's hebt?!? Dit omdat ik wel eens heb vernomen, dat de JDM de ene beter "slikt" als de andere.<P>ThAnX

Geplaatst:

Ik werk zelf al jaren (vanaf het d2mac tijdperk) met de ludi in combinatie met de phoenix en heb nog nooit problemen gehad met het proggen.<BR>Voordeel van de ludi , hij is extreem goedkoop te bouwen en werkt perfect.<BR>Al geloof ik dat de VP2 een combinatie is van de ludi en de phoenix , dus zou dit een goede optie zijn.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Geplaatst:

Ik gebruik voor mezelf Goldwaffer en die programeer ik met IC-Prog, en winphoenix.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie

Geplaatst:

kan je met de vp2 ook goldkaarten mee proggen met een interne eeprom<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by EarthQuake (edited 13 August 2000).]

Geplaatst:

ja dat kan<BR>moet je wel met een loaderhex werken<BR>de vp2 kent twee programmeer modussen <BR>ludipo en phoenix<BR>bij de faqs kun je lezen hoe het werkt<BR>niet de faqs die bovenaan staan maar de faqa via de introductie pagina en dan topics weergeven meer dan 30 dagen geleden of nog meer<P>suc 6<P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoi, sinds dit weekend heb ik een goldprogrammer met de juiste software en kon ik mijn goldwafer-card binnen enkele <BR>minuten programmeren. Dit apparaat werkt alleen met hex-files en niet met bin-files.<BR>Met de IC prog kun je makkelijk de bin in hex omzetten. Deze programmer werkt met 2 files, Eeprom.hex en irdeto.hex, dus geen loader nodig. Mijn ervaring is dat dit het eenvoudigste en makkelijkste is. <P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.