Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 Kan iemand mij uitleggen waarom de VP2 programmer niet wil programmeren via de com poort van alle/veel laptops? Veel andere programmers doen dat wel en eigenlijk zouden de compoort specificaties van laptops en desktops hetzelfde moeten zijn. Vraag 2 is natuurlijk: is er eventueel wat te fabriceren dat het wel met laptops gaat ?<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *
Gast Geplaatst: 14 augustus 2000 Geplaatst: 14 augustus 2000 ik heb er geen ervaring mee maar het schijnt iets met de spanning te maken hebben<BR>en moet je de energie saver uitschakelen<BR>dit heb ik ook maar op een board gelezen maar probeer het maar eens <BR>stuur anders eens een mail aan willem die maakt de vp2<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 augustus 2000 Geplaatst: 18 augustus 2000 Energie saver uitschakelen heeft geen effect. en een alleen Phoenix programmer gaat wel. Mogelijk is het gebruikte IC de oorzaak. <P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *
Gast Geplaatst: 19 augustus 2000 Geplaatst: 19 augustus 2000 at komt omdat de phoenix gedeeltelijk op de voeding draait in de ludipipomode heb je 12 volt nodig om te proggen dan word het ic niet echt gebruikt om te proggen alleen om wat doorverbindingen te maken hij is dan niet echt actief en als er maar iets afwijkingen in die 12 volt is dan lukt het niet dat is ook het grootste probleem van de jdm deze heeft helemaal geen voeding en haalt alles uit de comp en daarom gaat het zo vaak mis met dat ding omdat de spanning tijdens het proggen niet stabiel blijft deze wijsheid heb ik ook niet van mijzelf maar wel uit betrouwbare bron<P>------------------<BR>