Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dank voor je reaktie maar nu ben ik helemaal de weg kwijt smile.gif<P>ik moet volgens de dealer een 0 modem kabel hebben van de computer naar de programmer. <P>welke 0 modem kabel is dat dan ?<P>ik dacht aan 2 kanten met zo'n brede plug<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

EEN NULMODEM KABEL IS NIET 1 OP 1 AANGESLOTEN ER ZIJN WAT DRAADJES VERWISSELD WELKE WEET IK NIET DEZE HEB JE NODIG VOOR DE NOKIA<BR>MAAR DE MEESTE PROGRAMMERS HEBBEN EEN SERIEELE KABEL NODIG GEWOON EEN MUIS VERLENGKABEL DAAR ZIT EEN MALE EN FEMALE AAN MAAR AAN DIE NULMODEM ZITTEN TWEE DEZELFDE STEKKERS NAMELIJK MALE<BR>SORRY IK HAD HEM PERONGELUK OP CAPS LOCK STAAN<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hoi,<P>a.s. woensdag krijg ik mijn eerste complete set smile.gif) ik heb er ook een programmer en goldcard bij besteld. ik heb daarvoor een 0 modem kabel nodig. <P>deze heb ik niet besteld omdat ik nog barst van de kabels.<P>vraag is: hoe kan ik een 0 modem kabel onderscheiden van een gewone kabel ?<P>ik heb inmiddels 4 kabels van zolder gehaald en ik weet zekere dat er 1 of 2 0modem kabels bijzitten<P>dank alvast<P>(er zullen misschien nog wel meer 'domme' vragen komen)<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.