Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb hier een goldwafercard en een multiprog2000, dus dacht voldoende te hebben om te kunnen hobbyen...<P>echter kan niets programmeren, gebruik de 2stone software, maar alleen maar foutmeldingen... gebruik ik soms de verkeerde hex/bin files? <P>iemand ervaring met een multiprog 2000? of kan ik hem beter in de sloot pleuren???<P>ik hoor het wel..<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik gebruik zelf de MP2000 ook. Bevalt prima!<P>Probeer eens de nieuwere software voor deze MP2000: TWOPROG 2.2 en niet TWOSTONE<P>Weet niet onder welk OS je werkt (win95/98/2000) maar onder W2000 werkt het bij mij ook niet.<P>succes,<P>Robert<P>------------------<BR><I>**** The difference between a man and a boy is the price of their toy ****</I>

Geplaatst:

Bij mij werkt het perfect onder win98,<BR>zowel met twoprog 2.2 als met 2stone1.1.<BR>Staat uw DEVICES wel op "Wafercard gold" anders krijgt U wel foutmeldingen bij het lezen van eprom.<P>Frankie<P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

alles wekt hier nu naar tevredenheid,<BR>onderwerp gesloten smile.gif<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.