Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarom kom ik niet meer in de download area<BR>Als ik nu naar de download Area ga en wil naar de Seca secktie komt er een webjump pagina???<BR>Waarom??<BR>en even tevoren kon ik er wel in........<BR>Gaarne opheldering...aub<BR>Groetjes<BR> Ruud<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Webjump Sites zijn inderdaad Offline. Laten we hoopen dat het een STORING is. Mocht dit niet het geval zijn dan zal er zo snel mogelijk een andere oplossing worden gezocht.<P>Laten we even afwachten.<P>M.V.G Johnny1<BR><P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Hi,<P>mogen wij hopen een storing.<BR>Wij houden het in t'oog !!<P>rgds<P><P>------------------<BR>Satdigital

Geplaatst:

<P>Goed werk, jongens. <P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Geplaatst:

Andere zijn ook al weer afgesloten.<P>Als iemand een andere server weet ?<P>Johnny1<BR><P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Bedankt harrie -)::<P>irdeto.n3.net en seca1.n3.net zullen altijd blijven werken. Maar ga dus wel over naar xoom. Zijn aleen maar naamservers!!!<P>Hoop dat hiermee alle problemen die we vandaag hebben gehad zijn opgelost.<P>Johnny1.<P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Yes Da's klasse <BR>Doe zo verder Jhonny1 verdiend een grote pluim.<BR>Groeten. wink.gifwink.gif<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 29 July 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.