Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik de berichten lees kom ik een VP2- en een JDM programmer het vaakst tegen. Ik wil een goldwaferkaart gebruiken maar ben er nog niet uit welke programmer het beste daar bij<BR>past. Graag jullie mening. (ik werk nu nog met een season interface)<P>------------------<BR>

Geplaatst:

een vp2 daar kun je alles mee<BR>een jdm niet<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Herbies, welke kaart gebruik je in de vp2?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

maakt niks uit pickaarten smd kaarten goldwafer en zelfs de orginele irdeto kaarten<BR>eigenlijk alles wat er nu is met bepaalde software leest hij ook je seca kaart proggen van orginele seca heb ik nog niet gelezen dat dat is gelukt (software probleem ??????????)<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by herbies (edited 27 August 2000).]

Geplaatst:

let wel op er zijn diverse types in de handel van de VP2 er zijn er met een aantal dip switches en er is er een met een hendeltje dat je om kunt zetten deze is een stuk eenvoudiger in het gebruik en is simpeler te bedienen<P>voor een link mail<BR>nowtv@planet.nl cool.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bedankt Herbies en nowtv. Dit is info waar ik wat mee kan.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.