Gast Geplaatst: 26 augustus 2000 Geplaatst: 26 augustus 2000 hallo allemaal,<BR>Als ik het programma twostone<BR>opstart krijg ik de foutmelding:<P>can't connect to multiprog2000<BR>setcomm timout failed (win error code: 8)<P>weet iemand een oplossing!!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 augustus 2000 Geplaatst: 27 augustus 2000 Roland, als jij aanvinkt dat je gemaild wilt worden als hier iemand jouw vraag beantwoord, wil je er dan wel voor zorgen dat het e-mail adres in jouw profile dan klopt!!!!<P>Graag onmiddellijk veranderen anders krijg ik al die e-mail<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 27 augustus 2000 Geplaatst: 27 augustus 2000 sorry voor het ongemak ander e adres.<P>heb het zonder kaart geprobeert geen succes.<BR>zelfde fout melding.<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 augustus 2000 Geplaatst: 27 augustus 2000 wel heb hier ook een multiprog 2000<BR>die melding krijg je inderdaad alleen als je de card al in de programmer hebt....<P>zonder kaart wordt de multiprog perfect herkend en geprogrammeerd...<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten