Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 Hallo,<P>Ik heb in het verleden mijn 24c16 en 16F84 geprogrammeerd met een PP2 programmerer.Nu heb ik eindelijk mijn Goldwafers gekregen. Vol moed heb ik geprobeerd met een Ludipipo deze Goldwafers te beschrijven, helaas heb ik echter maar deels succes gehad.<P>met de PIC24C13 software ben ik zonder problemen in staat om de 16f84 in de wafer te beschrijven. Ik heb dit getest met een D2Mac programma (MCPSERB7.hex). Ik kan echter de 24c16 niet lesen en schrijven. Ik dacht dat met PIC24C13 het mogelijk was om met de Ludipipo de PIC en het EEPROM the beschrijven.? Wat doe ik fout?<P>Ik hoop dat mij iemand helpen kan? Helaas hebt ik geen Phoenix programmer<P>Mijn PP1 Programmer van Newfound uit Australie heedt een ISP port, kann ik deze misschien aan een Card Sockel aansluiten en zo de 24c16 in de Goldwafer beschrijven.<P>mvg<BR>Gerard<P>ps. Ik werk met een Laptop van IBM (Pentium 150Mhz) Mijn Macintosh heeft niet eens een seriele poort meer<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 Hi,<BR>Ik denk toch dat je een phoenix progger moet aanschaffen (heb ik ook + jdm gaat perfect)<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 koop een vp2 die heeft alles in zich<BR>waarschijnlijk net zo duur als een phoenix<p>[This message has been edited by herbies (edited 01 September 2000).]
Aanbevolen berichten