Gast Geplaatst: 19 september 2000 Geplaatst: 19 september 2000 Hallo allemaal,<BR>Kan iemand mij helpen ?<BR>Ik heb een Goldprogrammer met Goldkaart,<BR>Maar zodra ik Gold140 start gaat hij meteen<BR>indentifisren, en vind vervolgens mij kaart<BR>niet. ik blijf maar in een loop zitten met<BR>een error :<BR>Unable to locate any pics on cars, card may be fautly or chips may need to be programmed of card in zif socket.<P>wat doe ik fout ?<BR>ik heb het spul net nieuw, <BR>mijn kabel is goed (1 op 1) heb meedre pc's<BR>geprobeerd dus com poort probleem lijkt me ook niet !!!<P>Wie helpt me verder, vast bedankt !!!<P>------------------<BR>rodoboy
Ibby Geplaatst: 21 september 2000 Geplaatst: 21 september 2000 Dit zijn voor mij vreemde meldingen ik adviseer je om de goldprogrammer en de goldcard te laten testen bij de zaak waar je het heb gekocht vaak heb ik gelezen dat er goldprogrammers met problemen zijn of verkeerde goldcards<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 september 2000 Geplaatst: 21 september 2000 Draai de kaart om met de kontakten naar beneden.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten