gerrit B Geplaatst: 16 januari 2006 Geplaatst: 16 januari 2006 Ik heb een ricoh fax/printer/copieer type aficio FX10 Deze geeft zodra ik hem aanzet de fout melding. SERVICE CALL 7-71H Ik heb hem al helemaal schoongemaakt maar dat heeft nog niet geholpen. Wie weet wat dit is of heeft nog ergens een handleiding liggen van zo'n beestje? Al vast bedankt, Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast Geplaatst: 17 januari 2006 Geplaatst: 17 januari 2006 Citaat: maurice 12/18/2003 15:08:42 Subject: ricoh fx10 code? IP: Logged Message: had a customer call in with a code im not sure about. the code is 7-71h ? is this an error code? what does it mean and how to reset if needed. i need to go there friday morning and would appreciate any help .... thanks maurice wrocketpsyantist 12/18/2003 16:05:57 RE: ricoh fx10 code? IP: Logged Message: Scanner home position error. normy 12/18/2003 22:05:14 RE: ricoh fx10 code? IP: Logged Message: make sure the scanner lock switch/button isn't in the lock position maurice 12/22/2003 19:36:59 RE: ricoh fx10 code? IP: Logged Message: thanks for help ... turned out the scanner cable was fraying and was able to repair ... again ... thanks alot
gerrit B Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Geplaatst: 18 januari 2006 bedankt Kimble, Dat was hem. Er zit aan de achterkant een vergrendeling, die moet op unlock staan en stond ook op unlock, maar na er een paar keer met heen en weer te hebben geschoven doet hij het weer perfect. Suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen