Gast Geplaatst: 25 september 2000 Geplaatst: 25 september 2000 Hallo,<P>Ik heb een vraagje aan de programmeurs onder ons. Ik erger me mateloos aan het steeds weer opnieuw programmeren van loader, Eprom, PIC. Is het niet moglijk een PIC te schrijven das de loader funktie in zich heeft, zodat ik bij een codeverandering alleen hat eprom met winphoenix laden moet?<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 september 2000 Geplaatst: 25 september 2000 wat betrefd seca . de oudere files piccard2.1 stijl hebben de loader er dus wel in zitten . maar ja iedereen wil autoup. tegenwoordig :-)..<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 25 september 2000 Geplaatst: 25 september 2000 bij de seca autoupdate files zit de loader<BR>er ook nog steeds in<BR><P>------------------<BR>
MTB Geplaatst: 25 september 2000 Geplaatst: 25 september 2000 Ja,inderdaad<BR>Bijv Katama werkt prima en kan m.b.v. piccard2.1 geladen en uitgelezen worden.<BR>Werkt op pioneer en aston.<P>MTB<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 september 2000 Geplaatst: 25 september 2000 Kan iemand mij vertellen welke seca autoupdate versie bedoeld wordt. Bij de irdeto is het dus niet meer mogelijk.<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>
MTB Geplaatst: 30 september 2000 Geplaatst: 30 september 2000 Katama autoupdate.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 oktober 2000 Geplaatst: 1 oktober 2000 Heeft iemand voor mij deza KATAMA Files. Die link bei Sat4All werkt niet meer<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten