Gast Geplaatst: 9 oktober 2000 Geplaatst: 9 oktober 2000 Werk nu al een tijdje met een VP-2 programeur met alle tevredenheid, tot vandaag.<P>Wanneer ik de 24C16 programmeer op de Vp-2 programmer, krijg ik plots de melding "programming is NOT supported"<BR>Ik doe op zich niets anders dan voorheen, toen het nogwel werkte.<P>tijdens de 24C16 programeren het hendeltje omhoog (is dus een nieuwe versie), instellingen op 24C16 enz.<P>Wat is er plots aan de hand ??<P>Help<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 oktober 2000 Geplaatst: 9 oktober 2000 Ik neem aan dat de pic wel goed word geprogt<BR>Zo niet heb dit ook gehad .<BR>En nog meer vreemde dingen <BR>Bleek dat de elco van het voedings gedeelte defect was.<P>Prom<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 19 oktober 2000 Geplaatst: 19 oktober 2000 heb je de computer als eens gereset<BR>is de voedingsspaning +- 9 volt<BR>heb je de pic eerst leeg gemaakt<BR>gebruik je een goed programma<BR>is de snelheid van je compoort niet veranderd door bv een modem oid.<P>cuc6<BR>nowtv@planet.nl<BR> <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 oktober 2000 Geplaatst: 20 oktober 2000 Probleem is inmiddels opgelost.<P>Blijkt dat ik de verkeerde files gebuikt heb.<BR>De loader van Zo®xx werkte niet.<P><BR>M'n oude wel; gebruik deze dus weer met volle tevredenheid.<BR>Ik was dus te vroeg in paniek<P>bedankt voor de reply's<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 oktober 2000 Geplaatst: 26 oktober 2000 Klopt precies.<BR>ICprog geeft deze melding als de loader niet wil samenwerken met ICprog.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten