aranco Geplaatst: 18 januari 2006 Geplaatst: 18 januari 2006 ik heb hier nog een hyundai 1000ir staan met een magic module erin,deze kan zowel irdeto2 als seca2 aan. ik weet alleen niet of dat deze ook de d+ kaart aan kan.
Gast Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 Ik zou meteen gaan kijken naar een ontvanger met 2 CI slots maar ook met hard disk en 2 tuners. Kun je ook opnemen en als je bv een Inverto neemt heb je een goede EPG voor de Nederlandse zenders. Kwa beeld zul je ietsje achteruit gaan, maar ook de Inverto heeft een goed beeld. De Topfield komt er het dichste bij kwa beeldkwaliteit. Als je niet wilt hobbyen zou ik sowieso voor zoiets gaan, dan kun je ook programma's pauzeren zelfs.
rudolfdebeer Geplaatst: 24 januari 2006 Geplaatst: 24 januari 2006 Koop geen embedded (UCAS, IRDETO, SECA of VIACCESS), heeft nog al nadelen als je die niet meer wil gebruiken. Koop een KAON 570H met 2 CI waar je eventueel zo nog een HD in kan douwen of een gewone 570C met 2 CI slots. Neem 2 aparte goeie CAM´s (liever geen mafia cams zoals MR, Dragon etc.)voor jouw abootjes. Die CAM´s kun je dan altijd nog verpatsen in geval geen nut voor jou inplaats van een embedded met een NAG screen voor een of andere kaart. De KAONS zijn veelzijdig met emu en kwalitatief zeer goed voor de lage prijs. Je zet toch ook geen Linux OS op je broodtoaster of afwasmachine. Kijken dat is waar het omgaat. Al die Dreambox-boys komen volgens mij niet veel verder dan ook softcam file-tje jagen en menuutje aanpassen. Het echte Linux werk doe je op een PC om er achter te komen dat het veel speciale hardware vraagt om het zelfde te krijgen als een windows machine. Ik verkoop geen KAON´s maar bezit een @sat9500 (KAON-kloon) en een KAON 570C. En dat stemt tot vreugde. Altijd wel prijs in de firm-loterij. Wist je dat je ook op een oude DBOX-II al linux kan draaien, cool hé, nog cooler is dat je dat ook kan doen op een X-box of Playstation. Alleen is het daar zinvoller. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen