Gast Geplaatst: 17 januari 2006 Geplaatst: 17 januari 2006 Hoi Sinds een paar dagen krijg ik een verstoord signaal op zowel Astra als Hotbird. Signaalstekte en kwaliteit is 80% en heb goed beeld, even later springt het signaal naar 0 en poef geen beeld. Dus beeld dan een tijdje geen beeld dan weer telkens met storingen. Heb de kabels gecontroleerd niets gevonden, een reserve LNB (0,7) geplaast probleem nog steeds niet opgelost! Wie kan er mij helpen aub? Heb ook de schotel bijgeregeld, ligt dus zeker niet aan de schotel! Groeten Maurice
Gast Geplaatst: 17 januari 2006 Geplaatst: 17 januari 2006 Dan zou je denken dat de ontvanger niet 100% meer is.
Tonskidutch Geplaatst: 17 januari 2006 Geplaatst: 17 januari 2006 als het plots gebeurd is / vanaf een bepaalde datum dan maak je kans dat: 1) de buren of jijzelf een DECtelefoon hebben gekregen 2) de nieuwbouw naast je huis plots een verdieping hoger is en dus het uitzicht blokeert 3) de LNB stuk is (controle is al gebeurd met vervanging) 4) de connectors buiten hebben geleden door weer en wind (controle is al gebeurd) 5) de Coax buiten heeft geleden door weer en wind 6) de tuner inderdaad stuk is maar er zijn ook andere storende effecten die niet zo eenduidig te achterhalen zijn. bijvoorbeeld interne kabelbreuk van die COAX door buigen en slingeren wil je het receivergedeelte als 6) uitsluiten moet je die eens bij een sat-kamaraad aan de wok hangen. cheers Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Gast Geplaatst: 17 januari 2006 Geplaatst: 17 januari 2006 Hoe zou een DECtelefoon invloed hebben op het signaal? Coax-kabel ligt inderdaad buiten, 6 jaar geen problemen! Zou het toch aan de coax-kabel liggen. Greetz
Superdimi Geplaatst: 18 januari 2006 Geplaatst: 18 januari 2006 Hallo Das, Een DECtelefoon kan zeker invloed hebben. Ik heb dit probleem ook gehad zie onderstaande draad. Na het verplaatsen van het basisstation was het probleem opgelost. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1045635 Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen