Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachte mensen,<P>Gezocht een schema van de Vp2 programmer,<BR>Wie wil, deze op dit bord plaatsen of opsturen via E-mail ?<BR>Al vast bedankt voor de moeite/hulp.<P><BR>Mark <P>------------------<BR>

Geplaatst:

dat schema is er alleen als iemand zijn printje heeft nagetekend<BR>want willem geeft dit niet vrij<BR>helaas je kunt hem proberen te bellen<BR>als het je om het bouwen gaat kun je ook bij hem een pakketje kopen voor een prijs daar kun je de onderdelen zelf niet vvor kopen<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Herbies,<P>Klopt betreft de losse printen, die kun je ook kopen bij hem maar dan zal ik toch een schema erbij moeten hebben anders moet ik gokken weer de onderdelen moeten komen,en op deze manier te werk gaan wordt een ERROR,<BR>en dat lijkt me de bedoeling niet. <BR>Afijn herbies, u heeft me zo voldoende geholpen, bijdeze bedank u voor je info, ik zal wel bellen naar Meneer Willem dan komt de oplossing vanzelf wel.<P>Mark. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Oke Herbies, mijn bestelling is ondereweg, dus dik tevreden hier, ik wacht met smart af. <P><BR>Mark. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

er zit een bestukings tekening bij<BR>ben beniuewd of het lukt plaats het ic wel in een voetje heel soms kan hij stuk<BR>dan is het makkelijker wissellen<BR>jammer dat je geen mail hebt ik heb een perfecte faq voor je hoe je moet proggen<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by herbies (edited 03 November 2000).]

Geplaatst:

Herbies,<P>Ik zal eerst eens stoeien als ik mijn bestelling binnen heb, en mocht ik er dan echt niet meer uitkomen, dan mag je als nog die faq naar mij toe sturen.<BR>Iedergeval vind ik het heel attent van je, bijdeze al vast bedankt, Herbies ik houd u op de hoogte.<P>Gr;Mark. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

@Herbies<BR>Misschien een idee om die faq op het board te plaatsen.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Geplaatst:

Ja of het fag ook even naar mij mailen mischien? alvast bedankt!<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

als je het board eenn beetje bestudeerd kun je da faq vinden ga naar het faq forum en vink dan in het balkje show al topics dan zul je zien dat de faq daar al vanaf 16 julie staat<BR>ik heb het zojuist geprobeerd <BR>echter de schakelaartjes zijn nu veranderd in een handeltje maar het principe blijft hetzelfde<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ja oke Herbies ik vind het wel, zo niet ook niet erg weer een bult geld weg gegooid, dan heb ik gewoon pech zoals ik het vanb me zelf wel ken, afijn verders in die Vp2 software van willem heb ik het volgende probleem zoals ik mijn hardwaretest uitvoer dan krijg ik de melding "ivalid" mischien dat jij of iemand anders hier andwoord op weet al vast bedankt ( moet wel zeggen dat ik veel schakel opties heb gehad in het proggie )<P>Mark.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

@handyman<P>Bij mijn vp2 moet ik altijd 2x de hardware test doen de eerste keer geeft hij een fout druk nog een keer op de hardware test en dan werkt hij wel (bij mij).<P>Grtz.. xpbe

Geplaatst:

handyman ik heb het een en ander in je mailbox gedropt<BR>en geef de moed niet op<BR>als het helemaal niet wil lukken kunnen we mischien ook nog anders kontakten<BR>die vp2 is een van de betere programmers<BR>maar je moet even weten hoe en de juiste dingen gebruiken<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Herbies,<P>Zo ik heb de bestelling binnen en het ding in elkaar gesoldeerd hier, maar kan nog weinig voor elkaar krijgen, vooral weet ik niet welke geheugen adres en dat soort dingen moet invullen, dus bijdez ontvang ik graag u fag over proggen met een vp2 en golkdkaart, ik hoop dat dit Nl talig is want engls is mijn strekste punt niet<BR>met vriendelijke groet;<P>Mark <P>E-mail: m.w@home.nl <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Herbies,<P>Hiep,hiep hoera mijn coldkaart werkt hier, alles is gelukt dank,s door u verstuurde faq en de rest,moet zeggen dat ik je uitleg 1000% duidelijk vind, dus bijdeze nog maals mijn hartelijke dank ben zeer tevreden hier,alleen heb ik nog 2 vraagjes en dat is, die file voor seca wat je er ook bij geleverd hebt, is die autoupdate ?<BR>( Dit omdat binnen paar sec beeld had. )<BR>En van welk merk is die file ?<P><BR>Mark. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

geen idee hij heette al zo<BR>als het maar werkt voor zover ik weet komt hij wel hier van dit board en werkt al 4 maanden perfect en word niet uitgezet door die spanjolen<BR>als je slim bent maak je elke maand even een backup van de bin die je uit de kaart leest<BR>als er dan wat gebeurd heb je nog de orginele dat heb ik ook gedaan daarom had je zo snel beeld de nieuwste keys zaten er al in als ik het goed heb ook voor de hotbird<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.