-= [ Appien ] =- Geplaatst: 2 november 2000 Geplaatst: 2 november 2000 Ik gebruik al een tijdje een JDM programmer om mijn piccard's te proggen. Maar ik heb nog veelste veel problemen daar mee. Soms moet ik mijn piccard wel een keer of 15 proggen voor dat hij daadwerkelijk doet! Ik heb al een andere piccard geprobeerd, en dat maakte niks uit. <BR>Nu is mijn vraag met welke programmer kun je een piccard proggen zonder dat je je eeprom ofzo van de kaart moet halen, en die ook nog redelijk werkt.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 november 2000 Geplaatst: 3 november 2000 Wat ik hier en daar gehoord heb is dat de vp2 van Ome Willem het wel aardig doet en anders de goldprogger. Maar iedereen heeft zijn eigen voorkeur, bij mij bijvoorbeeld doet de jdm het gewoon goed met ic-prog, het is inderdaad alleen jammer dat je de eeprom eraf moet halen.<P>A.K.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 november 2000 Geplaatst: 3 november 2000 inderdaad de vp2<BR>kan alle kaarten aan<BR>er komt een nieuw model die kan ook mini atmel kaarten<BR>de gold programmer is niet compatible met andere software ik vind dat niet goed<BR>met de vp2 kun je ook je orginele 1.2 of 1.6 kaarten goldcards piccards en met de juiste soft ook je seca kaartje lezen proggen is nog niet zoveel over bekend<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten