Gast Geplaatst: 14 november 2000 Geplaatst: 14 november 2000 Hallo,<P>Ponyprog binnen echter bij het willen schrijven krijg ik de melding<P>device missing or unknown device (-24)<P>Ik heb een admel kaart met devolgende admelship(je) 030 AT90S2343 <BR> -10sc<BR>Houd dat in dat ponyprog deze chip niet beschrijft onmdat ie hem niet kent????<P>Groeten Toon.<P>Of welk programma ondersteund die admel wel??<BR>er schijnen meer programma's te zijn voor de admels ben alleen niet bekend met de admel.<P>En nee het gaat mij niet om gratis te kunnen kijken want ik kan kijken.<P>Ik kan het alleen niet velen dat ik die stomme k.. kaartjes niet aan de praat krijg :-)))<P>Groeten Toon.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 14 november 2000 Geplaatst: 14 november 2000 Oh en ponyprog versie V117c geeft de melding<P>communication port not available (-16)<P>wie weet hoe wat wie en waar.<P>Toon<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 december 2000 Geplaatst: 26 december 2000 Ik heb exact dezelfde melding 'device missing or unknown device (-24)' met PonyProg v2.00d en v1.17h<P>-atmel kaart Jupiter V1.0 met atmelchip 030 AT90S2343 -10sc<BR>-Jupiter programmer v1.0<P>Eerst dacht ik dat ik geen communicatie had met de programmer maar de test en de calibratie geven een OK, toen ik me vergiste en de atmel.hex (van1-4all.zip satturk) in de 24LC16 programmeerde had ik wel communicatie, lijkt mij dat alles tussen de PC en de programmer goed zit.<P>Kan iemand mij verder helpen ?<P>bvd<P>Marcoll<BR>
Gast Geplaatst: 26 december 2000 Geplaatst: 26 december 2000 probeer eens icprog 1.1,die kan ook atmels programeren,maar ik weet niet welke hardware die ondersteund.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>opgelet! NIEUW e-mail adres
Gast Geplaatst: 26 december 2000 Geplaatst: 26 december 2000 de jupiter en pony prog gaven bij mij dezelfde melding toen het jumpertje er nog op zat.
Gast Geplaatst: 27 december 2000 Geplaatst: 27 december 2000 Bedankt Bobje voor de tip, nadat de jumper eraf was, werkte het perfect (en nadat ik er achter kwam dat ik ook de security bits in de atmel moest schrijven).<P>Bedankt nogmaals,<P>Marcoll<BR>
Aanbevolen berichten