Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Ponyprog binnen echter bij het willen schrijven krijg ik de melding<P>device missing or unknown device (-24)<P>Ik heb een admel kaart met devolgende admelship(je) 030 AT90S2343 <BR> -10sc<BR>Houd dat in dat ponyprog deze chip niet beschrijft onmdat ie hem niet kent????<P>Groeten Toon.<P>Of welk programma ondersteund die admel wel??<BR>er schijnen meer programma's te zijn voor de admels ben alleen niet bekend met de admel.<P>En nee het gaat mij niet om gratis te kunnen kijken want ik kan kijken.<P>Ik kan het alleen niet velen dat ik die stomme k.. kaartjes niet aan de praat krijg :-)))<P>Groeten Toon.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Oh en ponyprog versie V117c geeft de melding<P>communication port not available (-16)<P>wie weet hoe wat wie en waar.<P>Toon<P>------------------<BR>

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb exact dezelfde melding 'device missing or unknown device (-24)' met PonyProg v2.00d en v1.17h<P>-atmel kaart Jupiter V1.0 met atmelchip 030 AT90S2343 -10sc<BR>-Jupiter programmer v1.0<P>Eerst dacht ik dat ik geen communicatie had met de programmer maar de test en de calibratie geven een OK, toen ik me vergiste en de atmel.hex (van1-4all.zip satturk) in de 24LC16 programmeerde had ik wel communicatie, lijkt mij dat alles tussen de PC en de programmer goed zit.<P>Kan iemand mij verder helpen ?<P>bvd<P>Marcoll<BR>

Geplaatst:

de jupiter en pony prog gaven bij mij dezelfde melding toen het jumpertje er nog op zat.

Geplaatst:

Bedankt Bobje voor de tip, nadat de jumper eraf was, werkte het perfect (en nadat ik er achter kwam dat ik ook de security bits in de atmel moest schrijven).<P>Bedankt nogmaals,<P>Marcoll<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.