Ron Geplaatst: 25 april 2006 Geplaatst: 25 april 2006 Wat een drama zeg:-)) Bij mij draait dat ding al 2 maanden probleemloos op radegast via een NewCS server. Geen centje pijn. Super stabiel en eenvoudig te configureren. Tox.
drz Geplaatst: 25 april 2006 Geplaatst: 25 april 2006 Via radegast werkt het uitstekend hoor, maar ik had gehoopt dat de ontwikkeling doorging en dat ook newcamD ondersteund zou worden. Ik ben een beetje teleurgesteld in de mogelijheden, meer niet. De techniek is prachtig!! Overigens kun je met newcs inderdaad beide emu's ondersteunen, dus misschien moet ik daar eens wat mee gaan expirimenteren. Dat is de hobby! "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Gast Geplaatst: 15 september 2006 Geplaatst: 15 september 2006 Hallo allemaal, ook ik heb een inet season interface, maar krijg hem niet aan de praat... kan iemand mij helpen aan informatie (weet wel hoe je hem programmeerd enzo) heb nu software 1.6.0.2 erop (Xport03), pingen lukt maar de webmanager werkt niet meer ! bij voorbaat dank, Silversurfer
rai Geplaatst: 10 mei 2007 Geplaatst: 10 mei 2007 Heb al een hele tijd via LinCardEmu, een Season en ASton CAM beeld. Echter, wil ook Irdeto aan de gang krijgen. Dat wil dus niet lukken via zowel een echte Irdeto CAM als een Magic CAM. Nu is de vraag: Is het met deze Xport Season mogelijk via een Magic CAM beide coderingen aan de gang te krijgen? Dus 1 CAM, 1 Xport en 2 officiele kaarten in m'n server? Stuurd zo'n Xport Season ook EMM naar de server?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen