Ga naar inhoud


TF5000PVR : Nieuwe Editor


Sigma

Aanbevolen berichten

raar dat ik deze problemen niet heb

met zoals jij noemt dingen die on lees baar worden of er niet meer zijn

 

 

wat betreft de drivers het lijkt me toch echt stug dat ze die niet geven

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Citaat:
raar dat ik deze problemen niet heb
met zoals jij noemt dingen die on lees baar worden of er niet meer zijn


wat betreft de drivers het lijkt me toch echt stug dat ze die niet geven


Ja, vind ik ook raar. Het is vreemd om in het usb tijdperk nog te moeten werken met programma's met serial poorten.

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:


Ja, vind ik ook raar. Het is vreemd om in het usb tijdperk nog te moeten werken met programma's met serial poorten.


Als het goed werkt heb ik daar geen probleem mee

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sjaak, ik geloof ook dat Wolfgang die driver niet heeft. Misschien heeft hij bonje gemaakt bij Topfield. Aldarin heeft altijd goede contacten gehad met de moderators van de topfield.de site (nu de nieuwe officiele topfield-europe.com site).

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Die gratis top set vind ik prima. Er is inmiddels een update naar 1.08.

 

Ik heb van alle drie de satellieten die ik ontvang alle zenders weggegooit en opnieuw laten zoeken. Daarna met Top set alles weer geordend. Ging prima. En gratis dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisterenavond nog een uurtje getest met TopSet.

Geen enkele error ondanks Beta fase.

Ik vind echt fantastisch aan het programma het feit dat je bijvoorbeeld binnen een favoriet klikt op alfabetische sortering en dan Sort by View. De sortering wordt dan vastgelegd zoals je hem nu ziet.

Weet niet of Setedit ook zo iets heeft, in elk geval heb ik het nooit kunnen vinden.

Ook de drag en drop funktie werkt uitstekend.

De volgende versie zal ook transponder edit hebben.

Volgens de maker van het programma blijft het freeware.

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sjaak,

De favorieten sorteren gaat ook wel in Setedit maar volgens mij kun je ze niet opslaan op die manier. In TopSet wel. Je klikt op Groupname (om ze bijvoorbeeld in alfabetische volgorde te zetten) of je doet een drag en drop binnen de lijst en dan klik je met de rechtermuis menu in de kolom waarin je aan het werk bent op de optie Sort By View dan Saven et voila, fait!

Het drag en droppen binnen 2 lijsten heb ik niet geprobeerd. Binnenkort zal er wel een mogelijkheid komen om binnen de lijsten de transponders/providers te editen.

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik lees hier een aantal dingen over SetEdit en hoop ik dat ik met mijn vraag hier op het juiste adres ben. Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een TF5500 en miste direct SetEdit. Dit omdat ik dat sinds jaar en dag gebruikte i.c.m. mijn Echostar AD3000ip. V/d week heb ik dan ook mijn key gekregen van Litzinger en ben er mee aan de slag gegaan. Het probleem wat ik heb is het volgende; Ik lees de TF uit middels USB en zie voor Astra 19.2 521 TV-zenders. Ik voeg de ontbrekende kanalen toe uit een nieuwe SatCodx-file en telt nu 749 tv-kanalen. Na het schrijven naar de TF toe zie ik nog steeds niet meer dan 521 kanalen in de ontvangers staan. De TF gaf na het schrijven in het display aan 'knipperend END'. De TF heb ik uitgeschakeld en weer aan. Ook na het ca 30 sec spanningloos maken van de TF haalde niets uit,....nog steeds 521 kanalen.

Wie heeft er een tip voor mij?

 

grt

Mart

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

 

denk dat je eerst de nieuwe lijst die je krijg na dat je satcodx file hebt ingelezen moet opslaan en dan pas deze file in je tuner zetten

 

dus de opgeslagen file die moet in je tuner

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Satco DX-file was opgeslagen waarna de ontbrekende channels zijn toegevoegd en weer opgeslagen. Deze file telt ook 749 tv-channels alleen de ontvanger niet. Die blijft op 521 tv-channels staan.

 

Mart

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan ook zijn dat je zenderlijst aan zijn maximum zit

 

dan kun je ze wel in de lijst zetten maar ze passen niet in de tuner omdat het geheugen vol is

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat geheugen zit niet vol. Ondertussen heb ik geprobeerd een vraag te stellen aan Wolfgang per mail. Hij schreef mij het volgende;

I have no receiver here at the moment, but I guess that data channels like channel channel 216 "Premiere Philips HD", channel 556 "DT12" etc. are missing, these are all cata channels with no valid video pid, the receiver does not list such channels.

Dit zou betekenen dat er op de Astra 19.2 zo'n 228 'data-kanalen' zijn?!

Ik heb geprobeerd de ontvanger te wissen op 1 kanaal na, daarna als test Premiere Philips HD er heen te schrijven, daarna opnieuw gestart. Idd dit kanaal werd niet getoond! Uiteraard daarna het gehele pakket er weer heen geschreven, met 749 kanalen. Dit resulteerde weer in de 521 kanalen die ik voorheen ook had.

Dus denk ik dat dit het maximale aantal kanalen voor de Astra 1 is?!

 

Mart

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat je zou kunnen doen is maak de kanaal lijst voor astra ééns leeg en lees dan via de tuner deze nog eens in

 

als ik hier in lees heb ook iets van 700 kanalen wel eerst even een copie maken van je lijst

 

maar mijn lijst die online staat heeft er maar een 300

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...