Ga naar inhoud

Welke Free To air zenders kan ik ontvangen met een Philips DSR2210

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben nu in het bezit van een Philips DBoxII (Sat receiver) voorzien van Linux. Hiermee kan ik alle Free To Air kanalen ontvangen maar het lukt mij niet middels een officiële Canaldigitaal Card de Nederlandse zenders te ontvangen. Daarom overweeg ik een, door Canaldigitaal goedgekeurde, Philips DSR2210 receiver te kopen zodat ik eindelijk gebruik kan maken van de CD Card. Verder heb ik een Set Top Box Pakket abonnement.

Mijn vraag is volgende:

Kan ik met de DSR2210 satellietontvanger (voor de Nederlandse markt) ook alle Free To Air programma’s zien? Of is de software zo aangepast dat alleen de door Canaldigitaal aangeboden zenders kunnen worden bekeken? Kan ik met deze receiver de Free To air zenders ontvangen zonder Canaldigitaal kaart? Sinds kort bied Canaldigitaal een Free To Air pakket gratis aan maar in dit pakket zijn lang niet alle zenders vermeld die ik nu gewoon kan ontvangen.

Ik wil graag de Nederlandse zenders zien maar ook alle (ongeveer 40) Duitse zenders blijven ontvangen. Wie gebruikt een Canaldigitaal kaart in een Philips DSR2210 en kan mij van wat informatie voorzien?

Alvast bedankt,

Hangsom

Geplaatst:

Ik heb ergens gelezen dat de EPG informatie niet zou werken bij de Duitse zenders. Weet iemand hier meer van?

Geplaatst:

Op een goedgekeurde Canal Digital ontvanger (dat is de DSR2210) werkt epg alleen voor de Nederlandse (cd) kanalen.

Goedgekeurde Canal Digitaal ontvangers zijn behoorlijk beperkt in hun mogelijkheden.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties. Ik ben al zo gewend geraakt aan alle voordelen van EPG en dat wil ik eigenlijk niet meer missen. Ik lees weinig positieve reacties over de DSR2210 dus voor mij toch geen nieuwe receiver.

Probeer dan toch maar weer mijn Philips Dbox2 met Linux aan de praat te krijgen. Ben eigenlijk heel tevreden over de box en de software alleen lukt het nog steeds niet Canaldigitaal te ontvangen.

Heb in het DBOXII forum al een vraag uit staan. Dus als iemand me nog nuttige tips kan geven over de instellingen van Linux, antwoord dan even in het andere (DBOXII) forum.

Bedankt,

Henksom

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen