Gast Geplaatst: 19 november 2000 Geplaatst: 19 november 2000 Teebee,<P>kan de mastercrd progger overweg met de RS232 poort van een laptop ? Ik heb begrepen dat jij al met zo`n ding gespeeld hebt, van daar dat ik jouw de vraag stel.<P>------------------<BR>afz. Ptje
Gast Geplaatst: 24 november 2000 Geplaatst: 24 november 2000 Hoi Ptje ik heb er een en doe alles met de laptop en gaat prima.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 december 2000 Geplaatst: 12 december 2000 Hoi, zou iemand me kunnen vertellen welke instellingen ik moet maken op mijn laptop, om de Mastercrd programmer te laten werken???<BR>(bij mij werkt het nl. niet!!)<P>En tevens ook een tip, welke software ik het beste kan gebruiken???<P>Alvast bedankt!
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Over die tip gesproken:<BR>Ben zelf ook benieuwd welke file met welk programma in welke modus je moet gebruiken om goldkaarten voor zowel seca als irdeto te programmeren met de mastercrd programmer.<P>Greetz.
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Ik gebruik Ic-prog op modus 2 voor de loader en de seca hex. En voor de bin gebruik ik winphoenix op modus 1 van de progger. Dit zowel voor seca als irdeto. Progger werkt perfect trouwens.
Gast Geplaatst: 22 december 2000 Geplaatst: 22 december 2000 Doe nu precies hetzelfde en alles werkt perfect. (zie topic: is mijn mastercrd kapot?)<P>Groeten!
Aanbevolen berichten