Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 heb een phoenix programmer maar niets om erop te zetten geen crd. files dus waar haal ik deze van af<P>b.v.d. Knoebelejoep<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 van internet mischien ????<BR>je kunt het ook in de download sectie proberen.<P>------------------<BR>Greetings: Johan <P>guppie!@chello.nl
Gast Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Guppie:<BR><B>van internet mischien ????<BR>je kunt het ook in de download sectie proberen.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>heb het al gevonden ze hebben me het gemaild en van de zaak waar ik de programmer heb gekocht het werkt <BR>even goed bedankt <BR>ik had ook al gezocht op internet maar niet gevonden tja je moet even weten wat je zoekt<BR>het is gelukt kaasje he<P><BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 augustus 2000 Geplaatst: 4 augustus 2000 Heel goed, weer een gelukkig mens bij. <P>------------------<BR>Greetings: Johan
Aanbevolen berichten