Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan een postscriptfile maken die zo'n 50k groot is. Daar kun je een file van maken met de kwaliteit die je zelf wilt omdat je bij het inlezen het aantal DPI kunt opgeven !<P>Voor degenen die mij allemaal mailen met de vraag om de layout terug te mailen ; ik ben zo goed als klaar, heb momenteel weinig tijd, en zal als ik klaar ben de zaak uploaden. Ik ga niet iedereen apart mailen, ik hoop dat iedereen hier begrip en nog even geduld voor heeft

• Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Omdat ik zelf ook wel zo'n goldprogrammer wil bouwen heb ik de discussie met veel interesse gevolgd. Het printje maken en daar een paar componenten op solderen lijkt me niet zo'n moeilijke zaak, maar hebben jullie voldoende aandacht besteed aan de opmerking van cyberbob van 02-01 j.l. waarin hij opmerkt dat de pic op de programmer zijn prog nodig heeft. Is dit programma ergens te vinden ? Zoja, waar of is er iemand die me dat misschien kan mailen ? Bij voorbaat hardstikke bedankt.

Geplaatst:

Inhoud PIC _>> Zie 2 topics hoger.<BR>Jemp mailen dus.<P>Grtzz Cortex <P>

Geplaatst:

4 topics dus :-)<BR> <BR>Met welk programma is het dxf formaat (printplaat file) te openen/lezen ?

Geplaatst:

Cortex, de dxf file kan je openen met Paintshop Pro, maar het is geen layout van de print , wel het schema van de programmer ...,de printlayout en de software van de PIC zijn niet te vinden in de file die op de hardware download sektie staat.<P>Groeten,<P>Alfa One<P>(ook aan Jemp, moet eens goed nadenken...Alfa One !!!)

Geplaatst:

Ok, bedankt voor de info. Heb inmiddels de PDF afgedrukt.<P>Weet iemand wat de functie van die SW in de cardreader is ?<BR>Is dat om de PIC een seintje te geven dat er een kaart in zit ?<P>Cortex<p>[This message has been edited by Cortex (edited 07-01-2001).]

Geplaatst:

Is er iemand hier geintersseerd in een kant en klaar maar wel leeg printje voor een goldprog?? ik kan er via een kennis aankomen,<BR>maar de prijs ligt een beetje aan het aantal dat ik afneem. Hij had het over een afname van 10 stuks voor een stuksprijs van fl 17,50.<BR>lijkt mij niet te duur.<P>stuur effe een mailtje of post een reply dan kan ik kijken wat ik kan regelen.<P>groeten, Borreltje

Geplaatst:

Heren, het schema van de Goldprogrammer vindt je inmiddels in de Download sectie.<BR>Het is in PDF formaat, en kun je dus nauwkeurig en scherp afdrukken.<P>Wil iemand mij de PIC inhoud even mailen?<BR>Hartelijk dank.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Eindelijk, layoutje gemaakt, printje belicht/ontwikkeld/ge-etst/geboord en onderdeeltjes erop gesoldeerd, picje geprogrammeerd, aangesloten, software geladen, kaartje er in gestopt, en en en, ja hoor eindelijk kan ik mijn gold/pic/wafer kaartjes met 1 programmer programmeren......<P>Totalen: +/- Fl. 60,- bouwkosten = zonder kaartlezer (deze had ik nog kost 15 a 20 gulden) + enige tijd om de layout in orde te krijgen + de benodigte apparatuur moet je hebben lichtbak, etsbak, ontwikkelaar, miniboormaschine, soldeerbout, picprogrammer(moest ook nog eerst gemaakt worden).<P>Is misschien beter om hem bij <A HREF="http://www.funsat.nl/" TARGET=_blank>http://www.funsat.nl/</A> te kopen, ben je voor Fl. 99,- klaar (+verzendkosten) alles wat je moet doen is bestellen en aan de postbode betalen.<P>Maar ik wil jullie toch allemaal bedanken voor alle informatie, zodat ik deze programmer kon maken.

Geplaatst:

Zou je misschien deze layout willen delen met de groep ?<P>Of is dit misschien teveel gevraagd ?<P>Of is het alleen maar reclame voor funsat ?

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Geplaatst:

Riekt inderdaad naar reclame, toch ?<BR>Kom op met die layout mad.gif<P>Grtzz Cortex wink.gif<p>[This message has been edited by Cortex (edited 20-01-2001).]

Geplaatst:

Ja ik wil de layout wel delen met jullie, kijk maar op <A HREF="http://www.geocities.com/goldprogrammer" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/goldprogrammer</A> en nee ik ben geen reclame aan het maken voor funsat, maar leek mij een goede alternatief en voor de prijs kun je hem bijna niet zelf maken, alleen wordt hij wel weer duur door de rembours kosten. (de programmer die funsat verkoopt is iets anders van ontwerp dan de GoldProgrammer waar deze topics over gaan). maar eerlijk gezecht zelf maken geeft toch veel meer voldoening. en nee ik maak ook geen reclame voor bovenstaande URL, ik wil gewoon mijn informatie met jullie delen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.